NÅ ER LEILIGHETEN PYNTET TIL JUL

Da jeg kom hjem etter det som kjentes ut som tidenes fyllefest, men som i virkeligheten var Black Friday ble jeg møtt av noe utrolig koselig! Sofie hadde brukt hele dagen på å handle inn nye ting til leiligheten for så å vaske og innrede den på nytt. Hun hadde rett og slett hatt en “bli ny”-dag i leiligheten vår. 

Hun har mast om at hun gleder å pynte seg til jul helt siden august, så gleden var stor da hun endelig fikk gjort det. Jeg har vist skepsis fordi jeg ofte synes det kan bli alt for mye jul. Å gjøre om leiligheten til nisseland er ikke helt min greie, så jeg ble veldig positivt overrasket over hvor fint og koselig det ble! Det var så mange fine detaljer uten å gå helt av skaftet. Flinke Sofie!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg