LITT SKRYT PÅ MORGENKVISTEN

God morgen! Nå har jeg akkurat kost meg med morgenkaffen og God Morgen Norge. Der var det to kjente fjes! Jeg synes det er så bra at innlegget til Sofie fikk såpass mye oppmerksomhet, fordi som sexologen sa i dag så skapes det et feil bilde av hva som faktisk er normalen. Flink Sofie! 

Jeg skal på jobb om noen timer og planen før det er egentlig å få blogget en del, men hjernen er virkelig ikke i gang enda. Jeg skrev faktisk “jeg skal på planen om noen timer og jobb før” akkurat, haha. Heldigvis så jeg feilen og rettet opp i det. Nå har jeg faktisk sett mystories i fem minutter før jeg fortsatt å skrive. Herregud, hvorfor blogger jeg egentlig når hjernen er skrudd av? Jeg gir meg nå, så kommer det noe mer fornuftig senere i dag! Jeg ville bare oppdatere dere og skryte litt av Sofie, hehe .

Det kommer forresten en ny GIVEAWAY på Facebooksiden min snart, så husk å lik den HER!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Jeg kommenterer sjeldent/så og si aldri på blogger, men jeg vil at du skal høre dette. Jeg elsker at du så og si alltid har et nytt innlegg ute når jeg klikker meg inn på bloggen din! Du er en av få som faktisk gidder å komme med nytt innlegg flere enn en gang til dagen, og jeg forstår at det sikkert ligger mye tid bak det! 🙂 Synes du fortjener en mye høyere plassering på topplisten enn det du har i dag! Stå på med det du holder på med! Du oppdaterer ofte, men samtidig er det kvalitet på innleggene dine! Digger det 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg