INGENTING HASTER

Hei, alle fine! Dagen i dag har vært så rar. Jeg føler jeg bare har vært i min egen lille boble mens verden har hastet forbi rundt meg. Ingenting har hastet for min del i dag og jeg har på en måte bare sklidd gjennom dagen. Jeg har drevet med mitt og gjort alt i et veldig behagelig tempo.

Det er sjeldent jeg har en dag uten noe jeg må rekke, så det er kanskje derfor det hele føles litt merkelig. Jeg har faktisk sjekket kalenderen fire ganger i dag for å dobbeltsjekke at jeg ikke egentlig skal stå på jobb om en halvtime eller har glemt en brynstime. Det hadde jo vært litt kjedelig.

Jeg har en greie med at jeg alltid skal prøve å komme meg opp klokken åtte selv om jeg har fri. Da holder jeg den gode døgnrytmen i sjakk og det er så deilig å bli ferdig med alt man må gjøre tidlig på dagen. I dag gikk det helt supert og jeg fikk kost meg med frokost og kaffe før jeg var på treningssenteret en og en halv time senere og gjennomførte en helt grei økt. Planen var egentlig å dra til Nettavisen for å jobbe der med Sofie, men det ble så sent og personlig jobber jeg minst like godt hjemmefra så det ble rett og slett avlyst.

Etter hvert tok jeg meg en tur til byen hvor jeg fikk kjøpt en ny bukse, prøvd masse fine klær og vindusshoppet litt. Det eneste jeg fikk med meg hjem foruten om buksen ble julekort og en pakke med juleservietter. Alt gikk som det skulle med andre ord. Jeg skal ikke shoppe noe særlig fordi jeg prøver bli flinkere til å faktisk få spart litt penger hver måned. Det ble med prøvingen i dag, heldigvis. 

Nå sitter jeg hjemme i stua i total stillhet sammen med Celine som sover ved siden av meg. Sofie og Morten har dratt på trening og jeg benytter anledningen til å skrive litt. Jeg jobber så mye bedre alene så det gjorde ikke noe at de tok seg en tur ut, hehe. Egentlig sitter jeg og venter på å få ukens matvarer levert. Det eneste som er litt kjedelig med den hjemkjøringen er at det er et rom på fire timer hvor varene kan bli levert. Så nå sitter jeg her da og må holde meg hjemme til klokken 20 om varene ikke kommer før det. Blæh. Jaja, det trengs å vaskes så jeg får vel bruke tiden til noe sånt. 

Ønsker dere alle en super tirsdag!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Kan ikke finne igjen den konkurransen du hadde på facebook! Skulle sjekke vinneren 🙂 Er konkurransen ferdig?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg