NÅ ER JEG SKIKKELIG IRRITERT

Hei, dere! Jeg håper dere har kost dere med shopping i dag. Sjekk gjerne ut DETTE innlegget for å få noen tips til hva dere kan kjøpe de siste timene av shopping-fredagen. Nå over til noe helt annet… 

I dag som mange andre dager var jeg på jobb i min butikkjobb. Det var egentlig veldig moro fordi det var fullt kjør hele dagen og mye å gjøre! Folk var generelt blide og hyggelige, noe som kan make or break en arbeidsdag. Dessverre er det noen som ikke eier sosiale antenner. Det er en ting som gjør meg skikkelig forbanna og det er snikbilder. Jeg blir så utrolig provosert av at fremmede mennesker tar seg friheten til å filme eller ta bilder av meg for så å dele de med resten av verden, uten mitt samtykke.

Til dere som kom bort for å spørre om å ta bilde – dere er nydelige! Jeg er så lei for at jeg måtte si nei for andre gang i mitt liv, men jeg hadde rett og slett ikke tid. Til du som kom bort og ga meg en klem – herregud, så hyggelig! Jeg mener det når jeg sier at jeg blir kjempeglad. Dere er nydelige. 

Til alle dere som tok snikbilder av meg (veldig lite diskré om jeg får si det) – fuck dere. Det er frekt og for å være ærlig så er det skikkelig ubehagelig. Jeg synes det er ekkelt. Jeg synes ikke det er greit i det hele tatt. Vær så snill og tenk dere til hvordan det er for personen som blir tatt bilde av. Tenk om det hadde vært deg. Hva om jeg hadde kommet på din arbeidsplass og stått med mobilen min for å filme og ta bilder av deg mens du løp rundt og sjonglerte bretting og kundeservice? Hadde du likt det? Nei, det tror jeg ikke. Så vær så snill, ikke gjør det. Jeg ser dere og jeg husker dere. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

9 kommentarer

Siste innlegg