BLOGGTREFF, STRESS OG JULEBORD

I går tok jeg bilder gjennom hele dagen min. Jeg har savnet den tiden hvor jeg var en skikkelig hverdags-blogger og dokumenterte alt jeg gjorde i løpet av en dag. Nå er det bare oppstilte bilder og det er litt kjedelig i lengden synes nå jeg da. Jeg trenger mer liv og mer virkelighet, i hvert fall på min egen blogg. Dagen i går var ganske stappet med planer så da tok jeg med meg kameraet og fikk dokumentert litt av dagen!

Etter trening og frokost dro Sofie og jeg til byen for å ordne litt saker og ting. Vi endte opp med å kjøpe oss lunsj på Lett Steen&Strøm, som har verdens beste wraps (og salaten er ganske god den også). Min favoritt er feta og søtpotet-wrappen som i tillegg til de to ingrediensene har garanteple, linser og pestosaus. Den må dere prøve om dere skal spise på Lett!

Da vi var gode og mette gikk vi ut i Oslos gater for å ta noen av disse oppstilte bildene våre, før det var tid for å ta toget til Sørumsand. Vi skulle nemlig besøke en blogg-venn!

Anne Brith! Vi var invitert på baking og blogg-snakk, noe som var utrolig koselig. Jeg kommer virkelig ikke over hvor positivt overrasket jeg er over alle jeg har møtt i bloggverden så langt. De er så åpne og hyggelig, uten frukt for å dele erfaringer og tips noe som er gull verdt. Vi er tross alt bare mennesker alle sammen.

Denne gangen hadde vi dessverre alt for kort tid fordi jeg skulle på julebord (wopsi), men tiden vi fikk var superkoselig. Vi skal møtes igjen til uken og jeg gleder meg allerede til det! Jeg blir så motivert av å snakke om blogg, haha. 

Som dere vet (fordi jeg akkurat nevnte det og skrev det i går hehe) så skulle jeg på julebord! Da vi kom hjem var jeg seriøst så stresset at jeg fikk hodepine og måtte sette meg ned og bare gjøre ingenting litt. De ter så typisk meg, verdens mest stressa menneske. Heldigvis gikk det bra og jeg kom meg i dusjen med verdens søteste badehette, haha.

Altså sånn det ser ut på bildet under her ser det alltid ut når jeg skal fikse meg. Da har vi Macen som tar opp halve sminkebordet fordi jeg MÅ jo se på serie samtidig som jeg sminker meg. Snacks, noe å drikke på og sminke. Jeg multitasker på høyt nivå her altså. Det er så koselig å sitte sånn, særlig hvis jeg har god tid og ikke må stresse med noe som helst. Da kan jeg sitte der i evigheter!

Haha, jeg elsker dette bildet! Sofie skulle ta bilder av meg i julebordantrekket mitt, men da hoppet selvfølgelig Celine opp og skulle være med. Se så fint hun poserer da! Lille bebbisen må jo få minst like mye oppmerksomhet som resten av oss, haha. Så søt, men så rar. 

Jeg ble i hvert fall ferdig sminket og kom meg på julebord. Det var så koselig! Julebord er virkelig så bra for å samle de ansatte og gjøre noe litt annerledes. Jeg elsker det i hvert fall. Det ble en veldig morsom kveld som endte opp på Taket hvor jeg møtte jentegjengen min og en edru Sofie, haha. Som jeg skrev endte den dessverre ikke fullt så bra fordi jeg mistet enda en jakke… Så trist!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer

Siste innlegg