UKENS SPØRSMÅL // JOMFRUDOMMEN, FLYTTE FRA SOFIE, FANS, BILDER, SILIKON ++

Hei, fine dere! I dag blir ukens spørsmål kun basert på spørsmålene jeg fikk på Snapchat, fordi jeg fortsatt ikke har åpnet kommentarfeltet. Eller, det er åpent så dere får skrevet, men de blir sendt til godkjenning og jeg har ikke harr overskudd til å risikere å måtte lese mye negativt akkurat nå. Jeg skal åpne det veldig snart, håper jeg i hvert fall. 

Når synes du man bør begynne med shaving?

Hm… Det var et vanskelig spørsmål! Jeg vet faktisk ikke helt, og jeg husker ikke når jeg selv begynte med det en gang. Når du føler behovet for det selv kanskje. Ikke fordi andre gjør det eller noe sånt, men fordi du selv føler at nå er det på tide. 

Favorittsang og favorittfilm?

Favorittsangen min er Not Cut Out av Katy McAllister. Den er så fantastisk fin, og jeg blir aldri lei. Favorittfilm er vanskeligere.. Jeg er veldig glad i How to loose a guy in 10 days, It’s Complicated og Løvenes Konge, haha.

Hvem liker du best av Sofie og Kevin?

Hahahaha, hvorfor skal dere ha meg til å velge? Jeg liker begge to kjempegodt, men Sofie er jo bestevenninnen min sååå haha. 

Er det alltid så fint og ryddig i leiligheten deres?

Det er aldri helt kaos her, det er det ikke. Vel, haha det var litt kaos da Kevin bodde her annenhver uke, han er tidenes rotekopp! Nå er det generelt veldig ryddig og fint. Både Sofie og jeg liker å ha det rent og pent, så det er en fin kombo. Vi vasker leiligheten hver uke, og passer på at det ser bra ut når vi går hjemmefra.

Har du noen forbilder?

Ja, det har jeg! Michelle Obama er number one. Jeg synes også Isabella Löwengrip er helt sykt ressursfull og dyktig. Det hun har klart å få til ut i fra en blogg er helt sinnsykt imponerende. 

Har du drevet med noen idretter før?

Absolutt. Jeg spilte håndball til midten av videregående, og det savner jeg fortsatt veldig. Det var utrolig gøy, og jeg var ikke så aller verst altså. Jeg har også spilt fotball, men der var jeg elendig. At de lot meg spille, herregud… 

Kan du ha storytime på YouTube hvor du forteller om da du mistet jomfrudommen din?

Haha, nei beklager å måtte skuffe her, men det skjer nok ikke med det første. Jeg har lært at man aldri skal si aldri, men her føler jeg et sterkt aldri!

Hva liker du best med Sofie?

Det må være at hun er utrolig omtenksom, og virkelig bryr seg om menneskene rundt seg. Hun vil oppriktig vennene sine alt godt. Det beste jeg vet er hvordan hun klarer å motivere meg når jeg føler meg helt på bunnen. Hun klarer å se det positive i selv de kjipeste situasjoner, og det er en utrolig god egenskap. Dessverre tror jeg det kan bli ganske tungt for henne til tider fordi hun alltid bruker sitt overskudd til å dra andre, som meg hehe, opp. Det krever mye, men hun gjør det uansett fordi hun er best ❤ 

Tre ting du ville tatt med deg til en øde øy?

Wow, det var vanskelig… Jeg ville hatt med en maskin som ga meg internett og dekning, hehe. Så ville jeg hatt med mobilen min og tannkrem. 

Når synes du det er greit at fans vil ta bilde med deg?

Så lenge de spør går det bra, og jeg sier alltid ja med mindre jeg har superdårlig tid og er på vei til jobb eller noe sånt. Jeg ser helst at dere ikke spør når jeg er på jobb, men det går greit :-). Ellers er det bare koselig! Mye hyggeligere at dere kommer bort og spør enn at dere står og hvisker om meg, fordi hello jeg ser dere.

Vil du ikke bo med Sofie lenger?

Jo, jeg elsker å bo med Sofie! Jeg trenger bare å gjøre noe nytt, men aller helst vil jeg flytte sammen med Sofie om jeg skal flytte.

Hvor gammel er du?

Jeg er 23 år :-).

Har du tatt silikon?

Haha, nei det har jeg ikke. Hvis puppene mine ser større ut er det kun fordi jeg har lagt på meg, eller et bilde tatt i heldig vinkel. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg