BLOGGENE JEG LESER FAST

Det er ofte det dukker opp spørsmål om hvilke blogger jeg leser. Det er alltid gøy å høre om andre blogger enn de man leser selv. Jeg elsker å oppdage nye blogger jeg kan sitte og lese eller scrolle nedover i evigheter. De bloggene jeg leser er slike. Nå skal jeg dele hvilke jeg leser fast med dere, og jeg håper dere vil fortelle meg hvilke dere leser fast! Kanskje jeg finner en ny favoritt?

Angelica Blick. Den dama er mitt girl crush, og det er hundre prosent seriøst. Angelica er en av Sveriges største bloggere og har over en million følgere på Instagram. Hun har de kuleste antrekkene, og bildene jeg har sett noen gang. Den dama er rett og slett helt amazing, og bloggen hennes er utrolig inspirerende. I tillegg kule antrekk så reiser hun masse og poster de nydeligste feriebildene ever. 

 

Et innlegg delt av Angelica Blick (@angelicablick) tirsdag 31. Okt.. 2017 PDT

 

Ida Wulff. Det jeg elsker med bloggen hennes er hvor rett frem hun er. Ida sin blogg var en av de aller første jeg begynte å lese, kanskje ikke så rart med tanke på at hun var en av de aller første store bloggerne i Norge. Helt siden jeg startet har jeg klikket meg innom jevnlig, og bloggen hennes gjør meg alltid glad. Selv paraplyene hennes får meg til å smile! Hun fremstår som en veldig ekte person på bloggen om dere skjønner hva jeg mener, og det liker jeg. 

 

Et innlegg delt av Ida Wulff (@idawu) onsdag 20. Sep.. 2017 PDT

Janni Delér. Hun er også utrolig inspirerende, da særlig på bildefronten. Janni er også en av Sveriges største motebloggere, og er sammen med Jon Olsson. De reiser verden rundt, og ellers bor de faktisk i Monaco. Hvor utrolig er ikke det? Hun har verdens fineste stil. Masse farger og kule kombinasjoner. Hvis du føler deg litt kjedelig på klesfronten anbefaler jeg en tur inn på bloggen til Janni, 

 

Et innlegg delt av Janni Delér (@jannid) mandag 25. Sep.. 2017 PDT

Kristina Andersen. Kristina sin blogg er faktisk den bloggen jeg har lest fast lengst. Det var noe med henne og skrivingen hennes jeg fant veldig interessant, selv for mange år siden. Hun fremstår som en morsom og godhjerta jente, som ikke er redd for å sparke fra seg om det er nødvendig. Nå er bildene hennes også en god grunn til at jeg klikker meg innom bloggen. Utrolig bra bilder! Samt at hun deler masse gode oppskrifter, i tillegg til film- og serietips :D.

Anniken Jørgensen. Jeg leste bloggen hennes da hun var på blogg.no, men så forsvant hun litt fra radaren min. De siste seks månedene har jeg begynt å lese bloggens hennes igjen. Det er mye på grunn av de ærlige innleggene hvor hun deler tanker og følelser. Det er så sterkt og ekte! Anniken er også helt rå på bilder. Jeg kan sitte og bla og bla nedover bloggens hennes for å se bilder. De er utrolig kule!

 

Et innlegg delt av A N N I J O R (@annijor) mandag 02. Okt.. 2017 PDT

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

22 kommentarer

Siste innlegg