UKENS SPØRSMÅL // VOKSING, TATOVERING, PUPPEBILDER, FLYTTE TIL TRONDHEIM +++

Hadde du sett for deg at du skulle bo alene i leiligheten da du og Sofie flyttet sammen? Hun er jo mer ute og reiser enn hun er hjemme.

Haha, nei jeg hadde jo ikke det. Nå liker jeg godt å være hjemme alene, eller det kommer og går litt. Ofte er det deilig og jegnyter tiden alene, mens jeg andre ganger er supersosial og er på og har besøk hele tiden! Det går med andre ord helt fint at hun er mye borte, selv om jeg savner henne når hun er borte lenge av gangen. 

Hvorfor i alle dager retusjerer dere de puppebildene på snap som dere la ut på bloggen, er det kun for å få lesere eller? Budskapet deres er så innmari motstridende!

Haha da jeg la ut det bildet på snap igjen for noen dager siden var det i sammenheng med et nytt innlegg som handlet om nakenbilder som spres, og ja da var det for å få dere til å klikke dere inn. Vil ikke si at det er et motstridende budskap, da det første innlegget står som alltid. 

Var det bare jeg som ikke klarte å få det med meg, eller skrev du hvem det var som hadde gått bort?

Jeg skrev det ikke, men det er ikke noe jeg har holdt tilbake med vilje. Det er onkelen min som dessverre har gått bort :-(. 

Har dere en viss peiling på når dere sto opp inne på PH? Om det var typ 07 eller 11 liksom

Ja, det var vel rundt klokken åtte og rundt klokken 10. Det kom litt an på dagen, om det var tett program eller ikke.

Hvor er kostymet du har på deg fra? 🙂

Det er faktisk fra eBay!

Hvorfor er ikke du og Martine Lunde venner?

Åh, som jeg begynner å bli lei av dette spørsmålet. Jeg føler jeg har svart på dette en million ganger tidligere, men vi tar en siste runde. Martine og jeg er ikke uvenner, vi har ikke kranglet og det er ingenting uoppgjort mellom oss. Vi er bare ikke to mennesker som klikker på den måten at vi bli bestevenner og henger masse sammen. Vi er uenige om en del ting, og det er helt greit! Jeg er all for saklige diskusjoner, det er normalt og bra at man er uenige. De gangene jeg ser Martine er det veldig hyggelig, som for eksempel da vi var i Trondheim tidligere i høst. Det var supergøy! Så vi er ikke uvenner, det er hyggelig når vi møtes, men alle kan ikke være gode venner – folk er forskjellige :-).

Var Martine Lunde og Isabell invitert i bursdagen til deg og Martine? Hvorfor var de ikke der?

Begge var invitert, men det var bare Martine Lunde som kom. Utrolig koselig at hun fikk til å komme!

Har du og Sofie tenkt til å flytte til Trondheim?

Jeg har faktisk snakket om dette med både Sofie og bestevenninnen min Marte! Vi er rastløse og klare for å prøve noe nytt, og Trondheim virker som et fint sted å gjøre dette på. 

Hvilken genser er det du har? Sykt fin!

Tusen takk ❤ Det er faktisk en Islandsgenser, veldig populære her typ alle har de. Stemoren strikket den til meg for noen år siden!

Fikk dere selv velge hvordan introen deres på PH skulle være?

Nei :-).

Har du noen tatoveringer eller vil du ha noen?

Jeg har ingen og kunne heller ikke tenkt meg det! Personlig synes jeg at jeg er finest uten noe som helst på kroppen min, og kommer ikke til å ta det i fremtiden heller. 

Hei! Har et spm. vedr. vippene dine, har du tatt mindre vipper? Hvor tar du vipper? Takk for svar😊

Jeg har fjernet vippeextensionet helt! Det gjorde jeg der hvor jeg vanligvis legger vipper, på Beauty House Pilestredet i Oslo (sponset behandling). 

Kan du fortelle om voksingen? Gjør du det selv (sånn veet?) eller drar du til profesjonell?

Jeg tar brasiliansk med HotWax. Aldri bruk strips, det er helt forferdelig tortur! Verste jeg har gjort. Dette gjør jeg i salong :-). Jeg har prøvd hjemme, men det gjorde alt for vondt, så det skal jeg nok ikke prøve igjen med det første. 

Når legger du deg vanligvis?

Mellom 22.30 og 23.30, noen ganger før og noen ganger senere!

Er du fullt islandsk?

Nei, det er bare pappa som er fra Island. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

19 kommentarer

Siste innlegg