PERFECTLY PINK


Kåpe Mango // Sko H&M // Bukse Zara // T-skjorte Mango

Det har vært en del skryt av min nye kåpe i det siste uten at dere har fått se den! På bursdagen min vandret jeg gjennom de aller fleste butikker i Bogstadveien uten å finne en kåpe som jeg virkelig falt for. Jeg jobbet meg videre nedover Karl Johan, og plutselig, i dét jeg ga opp gikk jeg forbi Mango og så denne i utstillingsvinduet. Jeg falt pladask for den, og da den i tillegg satt perfekt og var supergod å ha på seg ble det full klaff og kortet ble dratt. Den er så fin, herregud. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg