BLOGGEN BLIR SATT PÅ PAUSE

Som dere sikkert forstår har jeg ikke så mye å komme med i dag. Jeg prøver å skrive, men det går rett og slett ikke. Man hører ofte at man skal lytte til kroppen, er den sliten trenger den hvile. Vel, sånn er det med psyken også. Er man sliten så må man hvile, og det er det jeg trenger i dag. Kanskje i morgen også, hvem vet. 

Jeg har gjort ting jeg alltid gjør når jeg er trist. Det er veldig rare ting som å vaske, så leiligheten er ren og pen. Jeg har trent, det pleier også å hjelpe. Kanskje det er fordi når jeg gjør disse tingene rekker jeg ikke tenke på noe annet. Jeg er en person som tenker alt for mye, hele tiden. Analyserer og overtenker hver minste detalj, og i situasjoner som dette blir det ekstra slitsomt. Nei, beklager for en depressiv bloggdag, men det er en del av livet det også. 

Håper dere forstår! Jeg kommer sterkere tilbake når jeg har noe å komme med 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

12 kommentarer

Siste innlegg