MINE FAVORITTER – ANSIKTSMASKE

Det er tid for det første hudpleieproduktet i “mine favoritter”. I dag skal jeg tipse dere om en ansiktsmaske som er forholdsvis ny i samlingen. Jeg fikk denne i bursdagsgave sammen med en rens og en toner som jeg skal tipse dere om senere! Den har allerede blitt en favoritt hos meg. 

Masken heter Réponse Pureté Clay Mask og er tilpasset fet og uren hud. Jeg har kombinert hud, den er altså tørr noen steder mens den er veldig te andre steder. Helt supert med andre ord… Denne masken passer meg perfekt! Jeg legger den hvor huden er fet, altså i den mye omtalte T-sonen. Den skal brukes et par ganger i uken, og er fint å ta mens du venter på at hårkuren skal virke eller like før du skal legge deg. Smør et tynt lag der hvor huden din er fet, la det virke i 15 minutter og vask det bort med lunket vann. 

Den fåes kjøpt i flere nettbutikker, for eksempel på Blivakker.no HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg