RØRENDE OG VAKKERT

Hei, fra senga! Jeg ligger her med vinduet åpent og er egentlig iskald, men det er litt deilig også. Det er stor sannsynlighet for at jeg blir her en god stund til fordi jeg har sovet i kanskje fem timer i natt. Jeg hadde en del venninner på besøk i går, vi drakk vin, spiste og koste oss før vi skulle ut på byen. Det ble en lang kveld, men dessverre ikke så mange minner. Noe som irriterer meg veldig er at jeg får blackouts veldig lett hvis jeg drikker mer enn tre glass vin. Da er det meste sort dagen etterpå, og det er så kjedelig! Det er ikke gøy å ikke huske noe :-(. Heldigvis husker jeg kvelden før vi dro ut, og det var så koselig! Det resulterte også i at leiligheten ser helt forferdelig ut. Jeg forstår ikke hvordan vi klarer å rote så mye, men det går tydeligvis an. Så da må det vaskes for andre gang på tre dager… 

Før de fine jentene kom på besøk var jeg i sentrum og deltok i fakkeltoget mot pels! Det var første gang jeg faktisk hadde mulighet til å delta, så det var veldig moro. Det var virkelig rørende å se alle faklene utenfor Stortinget da vi kom frem. Jeg gikk opp for å ta et bilde og da ble jeg nesten på gråten fordi det var så vakkert! Det var helt sykt mange som møtte opp! Jeg leste i dag at det faktisk var ny rekord, og over 9000 mennesker som deltok. Det er så bra, og det viser at engasjementet er stort blant folket for å legge ned pelsdyrnæringen. Nå får vi bare håpe at politikerne faktisk lytter og gjør noe med dette.

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Det var mange som møtte opp ja. Får bare håpe at regjeringen hører på oss denne gangen og avskaffer Pelsdyroppdrett.
      Møte på 2 personer som hadde med seg ildere og jeg kan ikke fatte at de blir myrded i hopetall.

    2. Syns du har så fin blogg☺ Er så enig i masse av tingene du skriver om! Dette temaet er noe jeg brenner for! Også digger jeg at du er så glad i friends, hehe. Friends ftw❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg