GJØR DU DETTE SVEIPER JEG FORBI PÅ TINDER

Jeg har sveipet nok på Tinder til å finne ut hva jeg ikke gidder å bruke tid på. Det skal faktisk ikke mye til for at du blir gjort totalt uaktuell i mine øyne innen et par sekunder har tikket forbi. Det er egentlig ganske enkelt. Bruk et godt bilde hvor jeg ser ansiktet ditt med klær på. Da blir du aktuell. Alt annet blar jeg rett forbi og gidder ikke en gang gi deg en sjans ved å trykke inn for å se flere bilder. Her kommer noen av grunnen til at jeg velger å sveipe forbi deg på Tinder!

Man kan ikke se ansiktet ditt. Enten står du langt unna eller så kikker du ned. Kanskje du har ansiktet ditt trykt inn i en hund eller en pute? I don’t care. Hvis jeg ikke ser ansiktet ditt så gidder jeg ikke ta meg bryet med å gå inn for å se mer. 

❤  Bar overkropp. Nei, nei og nei! Ta et bilde av ansiktet ditt, og hvis du skal ha med kropp så får dra på deg noe tøy. Ikke stå der i bar overkropp og poser i speilet. Da gidder jeg ikke, du er helt uaktuell. 

❤ Gullkjede. Seriøst? Vi lever ikke på 90-tallet, og gullkjeder er kjempekleint. Jeg vet ikke hvorfor, men en gullenke rundt halsen forbinder jeg med sånne halvfeite, ekle, eldre menn på beach clubs. 

❤  Stor vennegjeng. Jeg gidder rett og slett ikke ta meg bryet med å finne ut hvem av de som er deg. Ta et bilde alene!!! Jeg blir uansett kjempeskuffa om jeg går inn fordi 6 av 8 etter kjekkaser, og de to siste er uaktuelle så viser det seg at du er en av de to uaktuelle… 

❤  Bilde med en jente. Du klarer vel å finne et bilde av deg uten en jente? Tenk på at det første bildet du har på Tinder er førsteinntrykket du gir til oss jenter, og da tar du ikke et bilde med en annen jente!

❤  Selfie i speilet på badet. HVORFOR? For det første er et bilde i speilet verdens verste førstebilde på en dating-app. For det andre kan du i det minste ta det i stua eller gangen, ikke på badet med tørkestativet i bakgrunnen. 

❤  Poserer med våpen. Det er så kvalmt! Enten betyr det at du er wannabe gangster eller at du jakter, og da takker jeg pent nei. 

❤  Dårlig bilde. Hvis man ser at bildet er fra 2009 og er skurrete, liksom. Det går bare ikke. Jeg regner med at du har en smarttelefon med tanke på at vi lever i 2017 og du faktisk har appen Tinder. Jeg anbefaler deg å spørre en venn om han kan være så grei å ta et ordentlig bilde av deg, så kanskje du får noen flere matcher! 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

32 kommentarer
    1. Men husk at gutter har lite/stort selvtillit sånn som jenter da… Så hvis en gutt tar et bilde i speilet så syns jeg ikke at du skal overreagerer sånn som du gjør. Det er faktisk mange jenter som har bilde av seg selv der man bare ser halve ansiktet, eller der man bare ser bikinien hennes pga ho valgte å ta bilde i speilet. Så før du bestemmer deg for å dele meningene dine så syns jeg du bør tenke på de guttene som tar sånne bilder. For dem leser nemlig bloggen din!

    2. At du skal påpeke at guttene ikke skal stå i bar overkropp på bilder er vel litt å ta i når du og Sofie la ut innlegg hvor dere vise puppene uteen noe på? 😉 Usj, du er kvalm.

    3. omg, til deg som ikke skjønte at de gjorde det for å få frem likestilling. ikke for å vise seg fram🙄🤦‍♀️ hvor dum er du

    4. Hahahaha… faan du er tett… hjelp til hvordan de får flere matcher. Hjelp deg selv først du, før du prøver å hjelpe andre!
      Og igjen, enda ett innlegg om hvordan gutter burde være, men å feie for sin egen dør gidder du ikke! Og nei jeg føler meg ikke truffet, men du har et så jævla dårlig syn på gutter/mannfolk!

    5. Svært så negative folk var om dette da. Andrea driver ikke å langer ut mot alle Tinder brukere.
      Alle har sine synspunkter på hva som er greit eller ikke greit på Tinder.
      Forresten… Bruker du Happn og?

    6. Sveper rett forbi med en gang jeg ser noen med slike larve bryn som deg.. de skriker liksom til deg fra første sekund.”se på meg jeg vet best å jeg har alltid rett”.”hvis ikke du er ening med med er du kvalm “. Bortskjemte naive jente

    7. Anonym: Sånn helt seriøst. Denne samtalen har kommet opp SÅ mange ganger med forskjellige vennegjenger, og dette er det som går igjen! Virkelig, du får ikke mange match med slike bilder 😉

    8. Det var nå nærmest klassisk by-the-book rosablogging med noen få gode poeng med mest fordommer og nonsense.
      Skal jeg avsløre en liten hemmelighet? Nesten alle bedømmer alle på Tinder. Det betyr deg – og de som kikker på deg også! Jeg selv er selvf. ikke fritatt for slike nokså menneskelige feil… og det er helt greit du har krav, helt greit at du ikke liker noe, men akkurat som at du bør KANSKJE undertrykke dine fordommer og ikke dra alle over en kam pga gullkjede og hva ellers og tro at du har “funnet ut” hva slags person vedkommende er ut av noen få bilder… så vil det forhåpengtligvis komme folk fra den “andre leiren” som overser dine tjukke øyebryn, firkantet ansikt med i overkant maskuline trekk og de neglene dine som er omtrent like vemmelige som de overdrevne store gulvkost-størrelse falske øyevippene du har limt på… overser alt dette og forhåpentligvis sveiper høyre på deg.
      Det er om å være mindre fordomsfull tross folks (til dels mangelfulle) evne til å ta bilde av seg selv og/eller posere på måter du ikke liker og oppleve noe nytt.

    9. gjest: Okei, kjære gjest! Nå snakker vi om Tinder. Det er verdens mest overfladiske app, og av den grunn er dette grunner til å ikke trykke meg inn og se videre. Dette er ting jeg personlig ikke er interessert i, og det går garantert motsatt vei også! Jeg har sittet og vært vitne til gutter sveipe på Tinder, og de har en lignende liste som går igjen hos dem 🙂 Det å “overse” ting man ikke liker på Tinder fordi personen KANSKJE er hyggelig er ikke aktuelt. Det er Tinder, ikke en date.

    10. Andrea… hvorfor i alle dager er du så jævla rævva på å ta i mot kritikk??? Den måten du svarer tilbake på, sier bare hvor umoden du Er! Og du kaller deg en blogger… Det er flere som konstruktiv kritikk til deg, så svarer du tilbake som ei på 10 år og ikke vet bedre! Rart du i det hele tatt har lesere! Og en ting Til! Når du kritiserer andre, må du tåle å få kritikk tilbake!

    11. Wee, hadde det ikke vært for at vi er såpass langt fra hverandre så ser det ihvertfall ut utifra denne listen at jeg har en sjanse, da absolutt ingen av disse punktene treffer Tinder-kontoen min. Og det aller første bildet av meg er et bilde hvor man kan se ansiktet mitt ganske tydelig, og jeg har klær på! ^^
      Men ja, nå har jeg kinda gitt opp Tinder nesten uansett, så. Men du, happy Tindring! (jeg vet ikke om det er et utrykk fra før av, men det ble ihvertfall det nå).

    12. Jeg lurer på om du noen gang kommer til å lære deg å tåle konstruktiv kritikk, eller om du kommer til å ende opp bitter og ensom med 10 katter. 🤔

    13. Jeg er faktisk konstruktiv! Men igjen, så beviser du at du er 10 år i huet! “Er du konstruktiv er jeg konstruktiv”………

    14. Anonym: Hvis du hadde sittet og lest gjennom alle de kommentarene jeg gjør hadde nok du også til slutt valgt å kun fokusere på de som faktisk gir konstruktive tilbakemeldinger! Det er så utrolig mye rart og useriøst som jeg faktisk ikke gidder å ta meg tid til å svare seriøst på 🙂 Men for all del, det er bare å trykke seg ut av bloggen min om dette plager deg i hverdagen!

    15. Men du “gjest”. Andrea sier kun sine meninger! For eksempel om du ikke liker ostesmørbrød, også deler du det på sosiale medier. Da mener du det er galt? For verden går under om noen får vite at du ikke liker ostesmørbrød. Syntes det blir litt for dumt å angripe fordi Andrea sier hun ikke liker for eksempel gullkjede. Og jeg tror du også vet at Andrea får negative kommentarer selv, så hvorfor kan ikke du som er så opptatt av hva som er rett heller gå til angrep mot de som slenger dritt? Så gjør du noe nyttig:) for nå som du kommenterer på Andrea så er du jo ikke noe bedre selv, det skal du vite.

    16. Men i alle dager,får ikke du lov å ha egne meninger du da Andrea?
      Men dere Anonyme og gjester,dere kommer jo med deres meninger om hva Andrea skriver.. da gjør vel dere feil oxo??
      Og ikke bare det,men dere begynner jo faktisk å mobbe! Begynner å snakke om at Andrea har stygge bryn å greier,hva er det for noe? Er vel heller dere som oppfører dere som 10 åringer,det er hvertfall min mening!
      Og mobbing er faktisk ikke greit,stor forskjell på det og på å ha sine egne meninger!
      Og en ting jeg ikke skjønner,hvorfor følger dere bloggen til Andrea hvis dere bare skal irritere dere over hennes meninger?
      Nei den oppførselen deres blir for barnslig og for dum for min del!
      Jeg syns du gjør en kjempe jobb med bloggingen din jeg Andrea,og er enig i mange av meningene dine 🙂 ikke alle selvfølgelig,for jeg har egne meninger oxo.. men det er faktisk greit:)
      Dessuten så er du verken barnslig,umoden,stygg eller har stygge bryn! 😉
      Så drit i disse misunnelige kommentarene du får,og stå på videre 🙂 Du kan fint fortsette å holde hode ditt hevet 😉
      *SMASK*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg