BURSDAGEN ENDTE MED STRIPPESHOW

Herregud for en kveld det var i går! Martine og jeg feiret bursdagen vår som startet med vors og kaker hjemme hos meg, og endte med strippeshow på Sirkus. For å være helt ærlig husker jeg ikke så alt for mye av bursdagen. Det var akkurat det som IKKE skulle skjer, men samtidig så jeg det komme på mils avstand. Jeg hadde det i hvert fall veldig moro, og det var så koselig med alle de fine vennene våre som kom for å feire med oss! Vi fikk også en veldig spesiell bursdagsgave.

Altså jeg er det kleineste mennesket på jord fra før, men da denne gaven ble presentert holdt jeg på å krepere. Ut av det blå, midt under talen til Marte og Sofie kom det en mann i joggedress med hetta på. Plutselig begynner han å kle av seg, og det tok lang tid før jeg skjønte hav som egentlig skjedde. Han var stripper! Jentene hadde seriøst kjøpt en stripper i bursdagsgave, haha. Jeg dør! Det er kreativt da. Jeg så akkurat fem millioner mystories fra i går, og må bare le av reaksjonen min. Klein har fått en ny betydning. Jeg sitter der med beina i kryss og vil helst synke ned i sofaen, haha. Det var morsomt, men herregud så kleint det var! Hvis dere vil se det er det bare å adde meg på snap: andreasveinsdot.

Nå må jeg rett og slett sove litt til før jeg må rydde og vaske leiligheten. Det er så rotete her nå, men først trenger jeg søvn… Vi blogges senere!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer

Siste innlegg