MINE SPOTIFY LISTER

Hjertelista

Dette er favorittlisten min. Her er det mye kjærlighetssorg, haha, men også mye som bare er veldig fint! Alle rolig, fine, såre sanger havner på hjertelista. Da de fleste av jentene hadde friår etter videregående bodde vi hjemme i Larvik. Vi gjorde hovedsakelig tre ting: jobb, vin og kjøreturer. Ikke i kombinasjon selvfølgelig. Vi hørte alltid på hjertelista på kjøreturene våre, og det er så mange fine minne i denne. Favorittsangen min er også på lista, nemlig Katy McAllister- Not cut out. Den må dere høre! Dere finner hele listen min HER, og her er noen av favorittene mine: 

Taylor

Okei, dette er også en favoritt. Som jeg har nevnt mange ganger elsker jeg Taylor Swift, og hun er definitivt min favorittartist! På Taylor-listen min har jeg samlet alle mine favorittsanger fra alle album hun noen gang har gitt ut. Her finner man alt fra Forever & Alwyas til Ready for it. Love it! Du finner hele listen HER, og dette er mine favs: 

Elsk

Åh, denne listen er også fin. Her er det alt mulig. Dette er listen over det jeg hører på akkurat nå. Hvis jeg finner en sang jeg liker NÅ så legger jeg den til her, og om jeg fortsatt liker den etter en stund havner den på en av de andre listene mine. Her er det alt fra rap til ballader liksom. Hele listen finner du HER, og dette er mine favoritter akkurat nå:

Trening

Her har jeg egentlig tre lister, en for løping, en for styrke og en for intervaller. Det er egentlig løpelisten jeg bruker mest, fordi den funker ganske greit til alle de tre tingene. Her er det mye som motiverer meg, og kanskje ikke helt den tradisjonelle løpelisten haha. Du kan høre hele listen HER, og dette er favorittsangene mine å løpe til akkurat nå: 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg