MÅNEDEN SOM GIKK – SEPTEMBER

Nå går vi inn i min absolutte favorittmåned, nemlig oktober! Tenk at den første høstmåneden er over allerede, så utrolig rart… Tiden flyr avgårde og det gjør ikke annet enn å stresse meg uten at jeg helt vet hvorfor. I oktober fyller jeg 23 og til og med det stresser meg! Jeg er fortsatt veldig ung, men ja… Nei, jeg vet faktisk ikke helt hva jeg tenker om akkurat det. Anyways, nå som vi forlater september er det på sin plass med en oppsummering av måneden som gikk. Dere må forresten gjerne komme med forslag om det er andre punkter dere ønsker i tillegg til de jeg allerede har i innlegget!

Månedens antrekk       

Denne gangen blir det dette antrekket fra helgen i Trondheim. Her var jeg egentlig skikkelig fyllesyk og ville ha på noe komfortabelt, haha. Det ble faktisk ganske kult, og jeg var så fornøyd! Det skjørtet er rett og slett skikkelig elsk, og genseren er så myk og deilig.

Skjørt Zara // genser Cubus // Solbriller BikBok // Sko Dinsko // Veske H&M                 

        

Månedens sang

Ååååh, det er den nye sangen til Niall Horan, eks 1D-cutie. Han er jo bare kjempeskjønn, og den nye sangen hans er helt fantastisk fin. Jeg har hørt den på repeat den siste uken, og når den er ferdig vil jeg bare høre den igjen. Sangen heter Too much to ask, og du bør høre den nå. 

Månedens nedtur 

Det må faktisk være at jeg ble syk denne uken. Foruten dette hadde denne måneden vært helt super! Jeg har ikke så mye å klage på om dagen, men selvfølgelig er det alltid kjedelig å bli syk. Det er så mye jeg skulle gjort, og det er ekstra kjedelig når jeg var så godt i gang med treningen. Jeg er en person som blir skikkelig rastløs når jeg er syk fordi jeg kjeder meg, så plutselig tar jeg meg vann over hodet og prøver å få til mer enn hva jeg egentlig orker. Derfor ender jeg alltid opp med å være syk litt lenger enn hva jeg normalt skulle vært. Heldigvis ble det ikke slik denne gangen, og nå er jeg så godt som helt frisk igjen!

Månedens opptur

Det er definitivt hvor godt i gang jeg er med trening og kosthold igjen etter en alt for lang pause med ordentlig struktur! Da jeg skaffet meg PT fant jeg tilbake til motivasjon når det kommer til både trening og det å spise rett for å oppnå best mulig resultater. Jeg har savnet å like trening lenge nå, og det er så deilig å være tilbake på det punktet hvor jeg gleder meg til neste treningsøkt og faktisk klarer å begrense sjokolade-inntaket til en, maks to ganger i uka. Flink meg! 

Månedens forbedringspotensiale 

Jeg skal jobbe med å legge opp en ordentlig plan for bloggingen min. Det skjer allerede fra og med søndag hvor jeg skal sette meg ned og planlegge blogguken som kommer. Hvis jeg gjør klart litt på forhånd, men lar det være rom for spontane innlegg vil jeg ikke ende opp med å sitte her uten inspirasjon og få en skikkelig dårlig bloggdag. 

Månedens innkjøp

Denne måneden har jeg ikke kjøpt en eneste materiell ting om man kan si det slik. Jeg har verken kjøpt meg klær eller sko, så denne posten kunne like gjerne stått tom. Det pengene mine har gått til er rett og slett mat og andre kjedelige husholdningsting som såpe og vaskepulver. Utrolig spennende innkjøp altså!

Månedens Instagrambilde

Bildet som var mest populært på min Instagram denne måneden er overraskende nok (ikke) kyssebildet av Sofie og meg. Det har blitt eksponert hele 117 888 ganger, og med tanke på at nummer to på listen er eksponert rett over 31 000 ganger er det ganske sykt. Rart hva litt kyssing kan gjøre, haha.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg