MASSE GAMLE BILDER AV MEG

Da jeg skulle skrive innlegget om at barndomshjemmet mitt er solgt spurte jeg pappa om bilder til innlegget. Han sendte meg en link som viste seg å være veldig interessant å utforske! Linken førte til et digitalt fotoalbum hvor jeg fant bilder helt fra jeg var bitteliten, altså 6 år og sånt. Det var så moro å se gjennom, og det var flere minner jeg fikk frisket opp i som hadde gått i glemmeboken. Nå tenkte jeg å dele bildene med dere. Det er bare å forberede seg, jeg er rar nå, men dere skulle bare visst hvor rar jeg var som barn haha. 

Det er ikke til å legge skjul på at jeg alltid har vært en liten dramaqueen. Jeg tviler på at det var mange motsigelser da dette bildet ble tatt, i hvert fall ikke fra min side. Det er godt mulig stakkars mamma eller pappa protesterte, hehe, men det stopper ikke meg! Her skal drama dokumenteres altså. Buse i nesa og greier. Helt normalt å legge ut dette på en blogg, jada. 

Åååå, dette var en av bursdagene mine! Her koste jeg meg så til de grader. Bursdag, rosa pysj og rosa rom. Da var lille bebbis meg veldig fornøyd med livet. Herregud for en sveis jeg har, det så jeg egentlig ikke før nå… Takk foreldre. 

HAHAHA, jeg ler så jeg griner av dette. Altså, det skal ikke stå på kreativiteten hos unge Andrea da for å si det slik. Ser noen forresten hva jeg elsker over alt på jord, sånn foruten om sjokkrosa hodeplagg med perler? Disney-prinsesser! Jeg abonnerte selvfølgelig på et eller annet Disney-blad, og selv om jeg skled inn i Britney-perioden nektet jeg å gi slipp på prinsessene. Venninnen min måtte faktisk komme hjem til meg og ta ned alle sammen fordi hun mente jeg hadde blitt for gammel for det. Jeg var egentlig enig og hang opp en plakat av Brad Pitt i stede. 

Her har vi det igjen, dere. Prinsesse-sengetøy denne gangen! Legg merke til de små klistremerkene på sengen. Gjett hva de er? Jepp, Disney-prinsesser. Jeg ser at jeg var like glad i nattmat da som nå, det er jo kos da. 

Ntååå, her er jeg på en av Islandsturene. Det er så koselig der, nå savner jeg det masse. Jeg bare lurer på hvorfor i all verden noen har latt meg bruke de skoene der… Spice Girls t-skjorten er jeg helt med på, men de skoene? Nei, nei, nei.

Dette er mitt favorittbilde, haha herregud er det mulig! Her ser dere det som antakeligvis er mitt aller første selfie. Det verste er at jeg faktisk husker at dette ble tatt. Mitt største forbilde var Britney Spears og jeg ville også bli popstjerne, akkurat som henne! Dette var riktignok før Kevin Federline og paraply.-hendelsen. Jada, så jeg tok på meg en parykk som forhåpentligvis lå igjen etter Halloween, fant frem mikrofonen og et glittersjal mens jeg lekte popstjerne tidlig en søndags morgen. Jeg må ha vært en fryd å ha som datter.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

11 kommentarer

Siste innlegg