I OKTOBER GLEDER JEG MEG TIL…

Oktober er virkelig favoritt-måneden min! Det kan ha noe å gjøre med at jeg har bursdag, hehe. Nei, ikke bare det. Når oktober kommer er det virkelig høst, og all natur blir dekt av de fineste fargene jeg vet om, nemlig høstfarger! Luften blir skarpere, og når solen skinner er oktober rett og slett utrolig vakker. Det er litt tilfeldig, men denne måneden skjer det masse jeg virkelig gleder meg til. 

FEIRE BURSDAGEN MIN

Yeiii! Dette er ikke lenge til en gang. Martine og jeg skal feire sammen, og har invitert alle vi kjenner til en kjempestor fest! Vi skal ha bursdagen på Sirkus, et utested som ligger her i Oslo. Det blir så moro, og det beste er at nesten alle av mine nærmeste kan komme! Jeg skal være så fin og bare nyte all oppmerksomhet, haha. Jeg elsker å feire bursdag, og klarer nesten ikke vente til dette. 

AVSKJEDSMIDDAG MED JOBBEN

Som jeg skrev her så skal jeg slutte i jobben jeg har hatt i nesten tre år! Det var min første jobb i Oslo, og jeg har så mange god minner med de fine jentene jeg har jobbet med i løpet av den tiden. Vi var en gang verdens beste gjeng, og det å komme på jobb var som å komme på besøk til en venninne, haha. Sånn rent sosialt da selvfølgelig. To av oss slutter samtidig så vi arrangerer rett og slett en avskjedsmiddag/fest for oss selv 21. oktober! Jeg gleder meg masse til å tilbringe en hel kveld med den gjengen, fordi vi har det alltid så sinnssykt moro sammen!

BURSDAGEN MIN 

Dette er det aller beste med oktober, selvfølgelig. Jeg har bursdag, woho! 26. oktober er dagen, og jeg gleder masse. Bursdag er det beste i verden, og jeg gleder meg allerede til å skjemme bort meg selv, og selvfølgelig bli skjemt bort. Gaver, oppmerksomhet og lov til å gjøre akkurat det jeg vil! Det blir faktisk ikke bedre. 

SE FAMILIEN IGJEN

I oktober skal jeg prøve å få dratt en tur hjem, og jeg regner med de kommer og besøker meg i sammenheng med bursdagen min (hint hint). Det begynner å bli veldig lenge siden jeg så pappa, så han vil jeg gjerne se snart. Lillesøsteren min kommer til Oslo for å være med og feire bursdagen min 6. oktober, så da får jeg heldigvis sett henne igjen! Hun har jo flyttet helt til Tromsø, så trist. 

HALLOWEEN-FEST

En venninne av meg har laget tradisjon av å hoste Halloween-fest den siste helgen i oktober! I år er det intet unntak, og jeg er allerede i gang med å finne ideer til hva jeg kan kle meg ut som. I fjor var jeg ganske kjedelig og gikk i en supertrangt Superwoman-kostyme, var på festen i en time før jeg dro hjem og drakk Pepsi Max. Det var på den tiden jeg ikke gjorde annet enn å trene, og holdt meg helt unna alkohol så jeg var dødskjip, rett og slett.Sosiale sammenhenger var det siste jeg ville være med på, men i år er det annerledes! Jeg gleder meg masse til å feire Halloween, og vil være noe skummelt… Noen forslag til hva jeg kan kle meg ut som?

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

11 kommentarer

Siste innlegg