IKKE VÆR DENNE GUTTEN PÅ BYEN

Det er endelig helg, og med det starter mange planleggingen av helgens festligheter. Kanskje du skal feire en bursdag, ut og spise eller ta deg en tur på byen? Jeg skal sitte hjemme denne helgen, og det er jeg egentlig glad for. Om ikke annet så slipper jeg i hvert fall unna de utrolig irriterende guttene som verken tar et hint eller klarer å oppføre seg på byen. Jeg vet at ikke alle en gang forstår hvor irriterende de er, så her har jeg noen tips til dere gutter som skal ut på byen i helgen:

Ikke følg etter meg når jeg sier klart ifra at jeg ikke er interessert. Sånn seriøst når skal du skjønne at nei er nei? Jeg blir i hvert fall ikke mer interessert av at du følger etter meg rundt i hele lokalet. Jeg er ikke interessert så det er egentlig fint om du kan holde deg et godt stykke unna meg, takk. 

Du kan ikke forvente at en drink kjøper deg et ligg, et kyss eller en lenger samtale. Dette er så utrolig irriterende! Du eier ikke meg for resten av kvelden selv om du tilbyr deg å kjøpe en drink til meg og jeg takker ja mens vi står i barkøen. Vet du hva, det spiller egentlig ingen rolle om vi står i barkøen eller har sittet sammen ved et bord og snakket i en halvtime. Jeg kan fortsatt forlate deg og utestedet akkurat når jeg vil selv om du har vært kjempehyggelig og spandert en drink eller to på meg! Ikke misforstå, jeg setter pris på det. 

Si hei før du begynner å jokke på meg på dansegulvet. Dette er bare kleint og gjør deg totalt uinteressant med en eneste gang. Den verste måten du kan gå frem for å få kontakt på er å komme bak meg på dansegulvet og gnikke penisen din mot ryggen min. ÆSJ, det er ekkelt!

Hvis vi sitter fem jenter rundt et bord og du får avslag hos en av oss, for så å hoppe videre til resten av jentene rundt bordet blir du antakeligvis ledd av. Jeg beklager, men det virker så desperat og får ikke akkurat noen av oss til å føle oss veldig spesielle. Særlig ikke om du bruker samme sjekketriks på hele gjengen.

Hvis jeg avslår deg er det ikke fordi jeg er en hore, men fordi jeg ikke er interessert. Det er så barnslig å gå rundt og kalle andre for hore! Om du gjør det fordi du blir avslått på byen er det bare utrolig tragisk. Jeg er ikke en hore fordi du ikke er interessant, og tydeligvis en drittsekk. 

Det er kjempebra at du er fornøyd med den skikkelig fancy, superkule jobben din som selger, men jeg gidder ikke høre deg skryte av det i en time. Jada du er sjef for blablabla. Sånn høres det ut i mine ører når du har gjentatt deg selv fire ganger og fortsatt snakker om jobben din. Hadde du reddet barn fra å dø i et u-land hadde det kanskje vært interessant å snakke om i mer enn fem minutter, men at du jobber som selger, eiendomsmegler, advokat eller noe annet helt vanlig er ikke SÅ interessant. 

“Du er sikkert lei av at folk snakker om dette” Det mest irriterende jeg vet om er når en gutt kommer bort og skal være så annerledes fra alle andre. “Ja, du opplever sikkert dette hele tiden fordi du var med der, men jeg er ikke sånn altså og jeg så ikke på en gang”. Ånei, så hvorfor tar du det opp? Du snakker om at jeg antakeligvis er lei av at alle snakker om PH-deltagelsen min på byen, men så gjør du ikke annet enn å snakke om det? Forresten så er det kun et fåtall som nevner det fordi det er ikke så utrolig interessant, og de aller fleste forstår at jeg er mer enn det. I tillegg er det så irriterende at du tror du kjenner meg og vet hva jeg er lei av og ikke. Du vet ingenting om meg :-). 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

10 kommentarer
    1. ”Si hei før du begynner å jokke på meg på dansegulvet.” Andrea, en av kjærestene jeg hadde på ungdomsskolen ble jeg kjent med, etter at jeg hadde gått ut og jokka på henne på dansegulvet, uten at jeg sa hei først. Er jeg da unntaket som bekrefter regelen, eller gjelder de reglene her kun for de som er over 16?

    2. Hvorfor er du så jævelig i mot oss mannfolk? Du er ikke alle gutters første valg, du er ikke så jævla flott å se på og du er den irriterende jenta som søker etter oppmerksomhet, hele tiden!
      Pluss at vi alle er faan ikke like! IDIOT!!!

    3. Anonym: Haha, noen som føler seg truffet? Jeg sier absolutt ikke at jeg er alle jenters førstevalg, eller at dere alle er like 🙂 Dette er et resultat av en samtale med en gruppe jenter om hva som er dødsirriterende at gutter gjør på byen og alt er opplevd opp til flere ganger! Bare unngå dette så er du good 😉

    4. Nei jeg gjør faktisk ikke Det! For jeg har aldrig vært av den som hiver meg rundt nakken på ei jente eller dilter etter! Jeg er bare dritt lei av at du til en hver tid skal dra oss gutter/menn under en og samme “kam”… Vi er IKKE like!

    5. Hvorfor det?
      For det første, det var ungdomsskolen, ALLE gjorde sånne ting.
      For det andre, hvorfor er det synd på henne hvis ho faktisk likte/tolererte det nok til at vi snakka sammen etterpå, ble kjent, og en stund seinere ble sammen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg