JEG HAR ALDRI

God morgen! Jeg er virkelig ikke i form og skal bli i sengen i hele dag. Jeg gleder meg til å falle inn og ut av søvn mens Friends står og går på Macen ved siden av meg. På dager som dette er jeg glad jeg har noen innlegg liggende i tilfelle nettopp dette skjer! Nå får dere bli enda bedre kjent med meg når jeg deler syv ting jeg aldri har gjort før. 

Sneket på trikk, t-bane eller buss med vilje. Jeg hater kontroller, og selv om jeg vet jeg har billett må jeg sitte og sjekke den hele tiden så den ikke plutselig har gått ut. Det var en gang jeg satt på bussen på vei hjem, og på det nest siste stoppet kom jeg på at periode-billetten min gikk ut dagen før. Jeg fikk helt panikk, løp av trikken og gikk resten av veien hjem. Jeg hater å gjøre ulovlige ting haha. 

❤ Sagt jeg elsker deg. Like greit egentlig, hehe. 

 Syklet i Oslo. Det er så mange som snakker om hvor koselig det er å leie bysykkel, og oppleve Oslo på den måten. Jeg går jo over alt, og det hadde tatt mye kortere tid med sykkel. Til tross for det kommer jeg ikke til å gjøre det med det aller første. Jeg synes det virker skikkelig skummelt å sykle i Oslo med alle de gale taxi-sjåførene og bussene som kjører uten å ense syklister. 

❤ Smakt blåskjell. Dette skal visstnok være veldig godt, men jeg tror jeg står over. Det ser så ekkelt ut!

 Møtt farfaren min. Han døde da pappa var liten, og derfor fikk jeg aldri møte han. Jeg er litt nysgjerrig på hvordan han var egentlig. 

 Sett en hel skrekkfilm. Jeg får helt angst! Skrekkfilm er det verste jeg vet om i hele verden, og jeg kommer aldri til å se en hel skrekkfilm frivillig. Det hender andre har satt på en mot min vilje, men da konsentrerer jeg meg om alt mulig annet rundt meg så jeg slipper å følge med. 

Grått når noen har dødd. Dette er veldig spesielt, og jeg aner ikke hvorfor, men jeg har aldri grått i det jeg har fått vite at noen har dødd. Jeg gråter i etterkant, aller helst alene. Det har dessverre dødd flere i nær familie, men jeg gråt ikke da jeg fikk høre om noen av dem. Ikke fordi jeg ikke blir lei meg, men fordi min automatiske reaksjoner å fortrenge det så kommer alt ut senere, hehe. Veldig bra, eller bare ikke. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer

Siste innlegg