SYKT GAMLE BLOGGBILDER

I det jeg var på leting etter et bilde i arkivet, og havnet ved en tilfeldighet på den aller siste siden. Til min store overraskelse lå det bilder der helt fra den aller første gangen jeg blogget på akkurat denne bloggen. Dette er veldig lenge siden, sånn cirka 6 år siden tror jeg, men det er egentlig bare ren gjetting! Det er så moro å se hva slags bloggbilder jeg tok på den tiden, og ikke minst hvordan jeg så ut, haha. Jeg ler spesielt av hvordan jeg rundet av kantene på absolutt alle bilder, herregud så lite pent! Jeg ser også at jeg fant meg en bildevegg hjemme, ja. Kjempefint. 

Jeg tenkte det var gøy å dele dette med dere! Så kan dere få dere en god latter om ikke annet. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg