I’M GOING TO LOS ANGELES

Wæææ!!! Dette her helt sykt moro, og jeg gleder meg så mye at jeg nesten sprekker samtidig som det er så fjernt at jeg nesten ikke tror det. Jeg skal reise til Los Angeles, byen jeg har ønsket å besøke i så mange år! Det beste er at jeg drar sammen med to kjempemorsomme venninner, nemlig Julie og Sofie. Haha, det kommer til å bli helt sykt når vi tre reiser over dammen sammen (hehe). Når jeg tenker på hvor gøy vi har det bare på en bytur i Trondheim kan jeg ikke forestille meg hvordan det blir i L.A.! 

Sofie og Julie er så søte at de gir meg deler av billetten i bursdagsgave. Det var så snilt, og for meg var det ekstra hyggelig fordi det på en måte sier hvor mye de vil ha meg med. Altså jeg klarer ikke forestille meg hvordan det blir en gang, men jeg har startet nedtellingen. Dessverre drar vi ikke før i februar, men det gir meg god tid til å planlegge og ikke minst spare opp så jeg kan leve og kose meg fullt ut når vi er der. Herregud, dette blir så gøy!

Om noen har vært der tar jeg gjerne imot tips til hva man burde gjøre, se og ikke minst SPISE!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

11 kommentarer

Siste innlegg