JEG HAR OVERVUNNET FRYKTEN

Helt siden jeg var liten har jeg vært livredd for å fly. Jeg har kommet frem til at flyskrekken faktisk startet etter 9/11, noe som igjen virker hvor lett påvirkelige barn er og hvor mye de faktisk får med seg. Da terroren rammet USA gikk jeg i førsteklasse, og det lille jeg fikk med meg av dette gjorde at jeg faktisk ble kjemperedd for å fly. Sammenhengen forstod jeg ikke før i voksen alder, men nå ser jeg at det må være grunnen. Uansett, det er egentlig ikke viktig. Poenget er at jeg har vært redd for å fly i veldig mange år, og bare det å gå inn på en flyplass ga meg angst. Jeg følte meg fanget og hjelpesløs, og det eneste jeg ville var å løpe rett ut igjen. Det var så ille at jeg fikk sterke beroligende jeg måtte ta på flyturer for å klare å gjennomføre, og det er ikke særlig moro. 

Nå har jeg faktisk klart å overvinne frykten min! Jeg har nesten begynt å like flyturer, og det er veldig rart med tanke på hvor lenge jeg har slitt med dette. Det er selvfølgelig ekkelt med turbulens og slikt, men jeg har ikke angst. Det er ubehag, men angsten er helt borte. Jeg håper virkelig det holder seg som dette, fordi det å reise er jo veldig moro. Dessverre har flyskrekken alltid ødelagt en del av opplevelsen for meg, men nå gleder jeg meg bare til neste flytur!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. så bra du har kommet over det 🙂 kjære vene er 10 år eldre enn deg hehe, husker det veldig godt selv, og husker jeg gikk i 1 klasse på vidregående, det er en ting jeg aldri vil glemme så lenge jeg lever,men har ikke flyskrekk heldigvis,men vet det ikke er gøy, min mor er veldig redd for det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg