LITE RØRER MEG MER ENN DETTE

Jeg er hun typiske jente-jenta som sitter på bakerste rad i kinosalen og hulker høylytt til en eller annen trist, romantisk film. Utrolig irriterende for alle rundt, jeg vet. Unnskyld hvis dere noen gang har havnet på typ The Last Song med meg, hehe. Jeg husker at de viste Titanic på kino igjen for noen år siden, og jeg måtte faktisk gå ut av salen i det Rose seilte forbi frihetsgudinnen fordi jeg gråt så mye. Det er krise. Lettrørt tror jeg det kalles. Til tross for disse emosjonelle utbruddene i kinosalen er det lite som rører meg så mye som en viss ting, nemlig talentkonkurranser. The Voice, X-factor, Norske Talenter you name it, jeg griner i nesten hver eneste episode. 

Nå er jo the Voice tilbake på skjermen, og det er så rørende å se hvor mye det betyr for deltagerne! Jeg grøsser og tårene presser på når de står der og drømmen deres står på spill. Det er så fantastisk! Jeg elsker den personen som oppfant slike konkurranser, det er så engasjerende. Det søteste er jo når dommerene også blir rørt. Altså, hvor søte? Åh, den mest rørende audition jeg noen gang har sett er denne. Det var på enten den amerikanse eller britiske versjonen av X-Factor, og hvis ikke dere har sett den må dere få den med dere. Hvis ikke det rører dere så vet jeg ikke hva som kan gjøre det!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

5 kommentarer
    1. Jeg også er en veldig lettrørt person, så der er du absolutt ikke alene. Å det klippet du hadde linket til, jeg begynte å gråte da han fortalte historien, å gråt helt til bitter end. Fantastisk <3 Håper du får en fin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg