DETTE HAR JEG IKKE GJORT PÅ LENGE

God morgen! Gjett hvor jeg snart skal dra? På jobb, selvfølgelig. I dag skal jeg jobbe med en god venninne som har vært på ferie, så jeg gleder meg masse! Vi har det alltid så hyggelig samtidig som vi får masse gjort og det er ekstra gøy. I kveld skal jeg komme meg på trening igjen. De siste to dagene har jeg tat feil av Yummy Heaven og treningssenteret, men det kan vel skje den beste? Hehe… 

I går gjorde jeg forresten noe jeg ikke har gjort på veldig lenge. Jeg klarer faktisk ikke huske sist dette skjedde, men nå følte jeg at det var på tide. Det var noe med stemningen hjemme i leiligheten. Det var mørkt ute, lyset var skrudd av i stuen og det var tent masse levende lys. Jeg satt med en ullcardigan over koseklærne og fylte glasset foran meg med rødvin. De var bare så idyllisk og den gode høst-følelsen satt seg i kroppen. Jeg elsker slike rolige kvelder, særlig når det er høst og mørkt ute. 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

5 kommentarer

Siste innlegg