REISE OG BLOGGTREFF

God morgen! Håper alle har hatt en fin start på dagen, om dere er på vei til skole, jobb eller rett og slett har fri! Det er mandag nok en gang, og det eneste det gjør er å minne meg om hvor fort tiden flyr. Denne uken starter tregt med en del jobb, men mot slutten skjer det masse gøy!

TRONDHEIM ❤ På lørdag reiser vi en liten gjeng til Trondheim for å delta på et arrangement! Jeg gleder meg veldig fordi jeg hadde det utrolig gøy sist jeg var der. I tillegg blir det en liten reuinion siden Rebecca, Aleksander, Martine Lunde, Sofie og Morten også skal! Dette blir veldig gøy, og jeg gleder meg masse. 

BLOGG-HENG HOS SIDE2  Dette blir så koselig! Jeg fikk melding av Martine på søndag og sa at den del av Side2-bloggerne skulle samles for å jobbe og henge sammen hos Nettavisen. Vi var på et lite møte sammen for en stund siden, og det var så hyggelig så jeg gleder meg masse til å møte flere av dem igjen! Kanskje vi kan hente litt inspirasjon fra hverandre også?

PLANLEGGE BURSDAG  Martine og jeg (nå er det snakk om tre forskjellige Martiner her, så jeg forstår om det blir forvirring, haha) skal feire bursdag sammen i oktober! Vi har store planer om å gjøre det hele til en spektakulær og perfekt feiring, og da kreves det planlegging. Nå er vi på leting etter et passende lokale, så må gjesteliste, tema og ganske mye annet på plass. Det er så moro, jeg elsker jo å planlegge!

MØTE REBECCA ❤ Vi har ikke sett hverandre på kjempelenge, så vi ble enige om å prøve å finne på noe denne uken. Vi skal jo reise sammen til Trondheim, men det er hyggelig å sees før den tid også. Det er ikke satt noen tid eller lagt en plan, men jeg håper vi får det til ❤ 

FIKSE VIPPER  Det skal bli så deilig! Nå får jeg fine og fyldige vipper til helgens arrangement, så det er perfekt. Jeg tror jeg skal kjøre på med enda litt mer volum enn hva jeg pleier denne gangen, men jeg får se hva det faktisk blir til. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

3 kommentarer
    1. Hei,kan du ikke ha et innlegg på vippe extensions ?;-) Forklare litt hvordan du holder de rene ,anbefale produkter og tips og triks 😉 Liker bloggen din Andrea 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg