DETTE ØNSKER JEG MEG

Reklame – inneholder annonselenke

Nå har det vært mye snakk om høstgarderobe på bloggen her, og jeg gleder meg skikkelig til å oppdatere min egen! Personlig elsker jeg alt av blomstermønster om dagen, både på overdeler og underdeler. Det ser dere nok når dere blar videre nedover her, hehe. Det er en god miks, og jeg skulle gjerne klikket hjem alt sammen! Håper dette kan være til inspirasjon når dere skal oppdatere deres egen høstgarderobe. Fortell meg gjerne hvilket plagg som er deres favoritt!


1. HER   2. HER .  3. HER

4. HER   5. HER   6. HER   7. HER   8. HER   9. HER 

10. HER   11. HER   12. HER13. HER   14. HER   15. HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg