ENDELIG GJENFORENT

God morgen, fine lesere! Nå er jeg på vei til jobb, og det er egentlig ganske deilig. Det er deilig å komme seg opp tidlig, så får jeg masse ut av dagen. Etter jobb skal jeg rett på trening før jeg skal til en venninnene senere på kvelden. Vi skal ha en rolig lørdagskveld, og det er akkurat hva jeg trenger. Det er sesongpremiere på Side om side, og det er en liten tradisjon vi har og derav gleder jeg meg stort altså!

Gårsdagen var så utrolig fin! Jeg hadde fri, og fikk gjort utrolig mye. Det er undervurdert å ha null planer en hel dag altså. Jeg fikk spilt inn to videoblogger, blant annet spørsmålsrunden, kommet meg på trening, skrevet et par innlegg, tatt bilder til bloggen, laget digg middag og jeg dro til og med ut en liten tur. Det er jo helt utrolig bra å få unnagjort på en dag. 

Det var så hyggelig å tilbringe en hel dag med Martine igjen! Det er ikke så lenge siden hun kom tilbake til Norge, og det har skjedd mye den siste tiden. I dag fikk vi tre en liten reuinion, og det var så koselig. Vi endte opp med å lage tapas og kose oss med litt vin, blogging og oppdatert hverandre på hva som har skjedd i løpet av sommeren. Sofie, Martine og jeg tilbragte mye tid sammen da vi endelig fant hverandre like etter at vi kom hjem til Norge, og jeg er så glad i disse jentene! Martine og jeg vurderer å feire bursdag sammen forresten, så hvis dere har forslag til et kult tema må dere gjerne legge igjen en kommentar :-).

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer
    1. Hvis dere skal feire sammen så tenker jeg dere burde
      bruke et tema som gjenspeiler dere alle eller dere som feirer
      sammen 🙂

    2. Jeg startet å snakke med en gutt på fb i februar som bodde tre timer unna meg. Det var i forbindelse med en status som dukket opp på min fb feed som jeg syntes var bra skrevet om fraværsgrensen, angst og det å ville klare seg selv uten å gå til behandling. Jeg sliter selv med dette og følte for å skrive til han, så vi fikk litt kontakt da. Vi hadde planlagt og skulle møtes, siden jeg skulle flytte dit han bor, men det ble ikke noe av. Nå som jeg bor her klarer jeg ikke og la vær å tenke på han. Vi går på samme vgs, samme trinn, men ikke samme klasse og møter aldri på han i friminuttene. Problemet er at jeg har skrevet to-tre meldinger som han bare har sett på fb for lenge siden, så vil ikke spamme mer egentlig, men trenger virkelig å snakke med han. Han er den eneste jeg kjenner til litt på skolen(er helt ny her på plassen) og kjenner til hva jeg sliter med, er lei av å snakke med lærere og voksne hele tiden… så hva burde jeg gjøre? Eller skrive til han? Vi har ikke møttes før, men sett hverandre en gang på skolen, så føler det blir litt rart også :/

    3. Anonym: Jeg vet ikke altså, men jeg er nok ikke den rette å spørre om råd. Du kan jo prøve å bli venn med flere, de i klassen din og slikt og når dere etter hvert skaper et vennskap kan du snakke med dem <3

    4. forslag til tema: maskeradeparty, togaparty, halloween (om dere feirer i oktober), jungeltema, 60/70/80/90’s party, pink/white-party, disney osv

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg