SLIK ER JEG PÅ SOVEROMMET

 Vinduene er alltid åpne. Jeg elsker luft, haha og elsker å ha det kaldt på rommet når jeg skal legge meg. Det verste jeg vet om er innestengte rom, det klarer jeg virkelig ikke og jeg setter alltid opp vinduene i leiligheten når jeg kommer hjem. For å kompensere for kulden har jeg et deilig teppe i sengen som jeg bruker om det blir alt for kaldt. Temperaturen har falt veldig i det siste, men det er utrolig deilig med kaldt høstluft når man skal sove. 

Sminkebordet er også et skrivebord. Dette har skjedd etter at jeg kom hjem fra Mexico. Jeg konsentrerer meg så utrolig godt der, og derfor har sminkebordet blitt et slags kontor for meg. Det er som regel der jeg sitter og skriver, og om morgenen spiser jeg alltid frokost og ser på serie mens jeg sminker meg. Favorittsted!

Jeg har ett favoritt-sengetøy. Det er et helt random sengesett fra KID tror jeg, men det er helt sykt godt å sove i! Jeg pleier å sove i et annet kanskje en natt eller to når favoritten er til vask så bytter jeg igjen med en gang. Det er rart, men jeg sover veldig mye bedre i det enn i alt annet. 

Bh-ene mine er sortert etter farge. Hehe, dette skjedde etter at jeg begynte å jobbe i undertøysbutikk. Før den tid hadde jeg kanskje tre bh-her, og de lå i en skuff sammen med trusene mine tror jeg. Nå ligger alle de 50 (hehe neida, men kanskje 26) i en skuff, sortert etter farge. Det ser veldig fint ut da! Så er det superenkelt å velge hvilken bh som passer antrekket mitt best. 

Du finner 7 puter i sengen min. Et par mer enn hva man trenger da for å si det slik. Jeg elsker puter! Selv om jeg hater de to hoved-putene mine, de er alt for harde og jeg må få byttet de ut asap. Foruten om disse to så har jeg fem puter til. To av de er to store, myke og helt perfekte hotellputer! Det er en av de beste investeringene jeg har gjort, sånn helt seriøst. I tillegg har jeg tre pynteputer, men jeg bruker de stadig som hodepute hihi. Det er ikke alle som er såå glad i alle putene mine. Hver gang Kevin kommer kaster han ut pynteputene mine og spør hvorfor jeg har så mye greier i senga </3, offisielt såret. 

Den øverste skuffen i klesskapet er rot. Jeg får angst av å åpne klesskapet og se den skuffen, herregud for et rot. Det startet som en sokke/ull-skuff, men er nå en sokke-, ull-, strømpebukse-, badedrakt-, ullgenser-, hettegenser-, alt som jeg ikke gidder å legge på plass-skuff. Lurer på om jeg skal få ryddet den i helgen. 

Jeg elsker å tenne lys og chille på soverommet. Elsk, elsk, elsk! Særlig når på høsten. Det er så koselig! Jeg får en indre ro når jeg setter på hjertelisten min (en spilleliste med rolige sanger), tenner masse lys og setter meg i sengen med macen. Det er ro i sjela det!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer
    1. Hehe vet ikke om det blir feil sted å spørre, men sliter skikkelig med å finne bh-størrelsen min i Norge (eller generelt overalt), spesielt uten at det koster en formue liksom, har undertøysbutikken du jobber i (husker ikke helt hvilken det var) 65H, og er de i så fall veldig dyre? Savner før da jeg kunne kjøpe bh-er til 199kr på h&m :((

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg