BLOGGEN OVERLEVER IKKE UTEN PARADISE-KJÆRESTEN

I går begynte jeg å tenke over dette med Paradise-blogger som det så fint blir kalt. Det er vel bare noen år siden det ble veldig vanlig at alle Paradise-jentene startet blogg, noen med mer hell enn andre. Det er veldig få som holder ut over sommeren, og enda færre som faktisk klarer å skape bloggen om til en jobb de kan leve av. Så langt har vi to gode eksempler og det er Kristin og Isabel. I år som i fjor startet de aller fleste jentene blogg, og det ble klart ganske tidlig at Martine og Sofie kom til å holde seg i toppen. Det synes jeg helt ærlig er kjempemoro, og de ser ut til å jobbe hardt og er veldig flinke begge to. 

Det som plutselig slo meg er at av alle Paradise-jenter som har startet blogg er det kun de som fant kjærligheten med en fra hotellet som har klart å overleve i toppen i en knalltøff bloggverden. Hvordan kom jeg på å skrive om dette i det hele tatt? Er jeg bare bitter? Nei, jeg er ikke det. Jeg tenkte på hva jeg ville skrive om, og hva dere har interessert dere mest for og da innså jeg at det er innleggene jeg har skrevet om Kevin og meg som har skapt mest oppmerksomhet blant følgerne mine på Snapchat og Instagram. Det er disse innleggene jeg har hatt flest lesere på. Det er noe med to reality-personligheter som finner tonen som visstnok er veldig interessant.

Hvis vi ser tilbake i tid er den alle første som klarte å gjøre noe ordentlig ut av bloggen sin Kristin Gjelsvik som ble sammen med Dennis fra samme sesong som hun selv var med i. Videre har vi Isabel Raad som ligger godt etablert helt i toppen av listen over mest leste blogger, og nå Martine og Sofie. Alle sammen fant seg en kjæreste som var med i samme sesong som dem. Dette er jo litt morsomt! Jeg vil forresten presisere at jeg ikke mener det er den eneste grunnen til at de har klart å overleve. Jeg er utrolig imponert over alle fire, og etter å ha sneket litt i arkivet til flere av dem ser jeg en sykt bra utvikling1 De er jo dritflinke hele gjengen. Nysgjerrigheten rundt forholdene deres har nok hjulpet de godt på vei og det er overhodet ikke noe galt i det. Alle er kjempeflinke bloggere på mange måter. De er kreative, åpne og flere har egne, sterke historier de faktisk deler med resten av oss og det gjør det spennende å følge med! 

Kanskje jeg skal tvinge Kevin til å date meg? Hm…. Haha, neidaaaa.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

9 kommentarer
    1. Men bare så det er sagt, så liker jeg din og Sofie sine blogger mye bedre 😉 de eneste “paradise-bloggene” jeg har blitt fast leser av 🙂 leser også Martine L sin iblant, men ikke på fast basis 🙂

    2. det som er bra med bloggen din, er at den er veldig variert. du skriver om alt mulig og det er gøy å lese. du er åpen, ærlig og kommuniserer med leseene dine. du skriver om hverdagslige ting og tar opp ulike temaer. det gjør bloggen din interessant

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg