ER JEG VEGETARIANER?

Det er mange som har spurt om jeg er vegetarianer. Jeg viser stadig frem vegetarprodukter på både Instastory og Snapchat, og dette spiser jeg ganske ofte. Jeg har blant annet en vegetarlasagne som jeg elsker. Den er utrolig god! Vegetarmat er veldig godt, og jeg velger gjerne dette over kjøttretter, men jeg er ikke vegetarianer. 

Jeg har aldri vært spesielt glad i kjøtt, og jeg spiser utrolig lite av det. Biff eller sånn type kjøtt spiser jeg kanskje en gang i året, altså veldig sjeldent. Jeg kjøper meg aldri dette om jeg skal lage noe godt til middag. Det er mye annet som kommer foran dette om jeg skal lage meg noe digg. Samtidig spiser jeg litt kjøttpålegg som for eksempel leverpostei og salami. Det hender jeg bytter ut salami med vegetar-pålegg, og det er et godt bytte. Jeg spiser aldri store mengder kjøtt, og det er sjelden jeg lager middag med kjøtt. Samtidig er ikke dette et bevisst valg, det går på hva jeg faktisk foretrekker der og da.  Jeg spiser det jeg liker og det jeg vil, og selv om det sikkert er mange gode grunner for og mot vegetarisme så går jeg heller for å spise det jeg faktisk har lyst på der og da. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg