5 TVANGSTANKER

1. Dorullen må henge rett vei, altså med flippen ut fra veggen. Jeg forstår ikke hvorfor man henger den på en annen måte, det er veldig spesielt. Det er faktisk så ille at jeg snur dorullen om jeg er på besøk hos andre om den henger feil vei… 

2. Jeg kan ikke tråkke på kumlokk, aldri. Det gir meg panikk om jeg gjør det ved en feil, og jeg er sikker på at jeg kommer til å snuble, bli påkjørt eller verre om jeg ikke klarer å unngå det. 

3. Saldoen på kontoen må alltid dobbeltsjekkes før jeg skal handle. Jeg har panikk for at kortet skal bli avvist i kassen, så 9,9 av 10 ganger sjekker jeg saldoen på kontoen selv om jeg akkurat har fått lønn og vet at det er mer enn nok. 

4. Jeg må alltid banke i bordet om noen sier “bank i bordet”. Det er umulig å unngå, bare sånn for sikkerhetsskyld hvorfor ikke banke?

5. Denne har jeg lagt fra meg, men jeg tar den med allikevel. Da jeg var yngre hadde jeg en regle jeg måtte si til foreldrene mine hver kveld ved leggetid. “Natta, sov godt, drøm søtt, glad i deg”. Meningen i de ordene forsvant fordi det ble en greie jeg måtte gjør før jeg kunne legge meg. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

8 kommentarer
    1. jeg må bare si til den siste der at jeg gjorde akuratt det samme med mine foreldre !!! , eller nesten, jeg sa , natta, sov godt, drøm søtt, ser deg imorra tidlig, glad i deg. sant skal sies at om jeg sover hos mamma og pappa nå også sier jeg det samme xD

    2. 1.Må alltid lukke igjen døra helt. Ellers kan jeg skrike og før så begynte jeg å gråte så sa jeg til pappa. Det er din skyld at jeg ikke sto opp, jeg sa du skulle lukke døra.
      2.Jeg må alltid gjøre noe i partall
      3. Volum på 17, det går ikke. Det håper jeg alle vet.
      Partall der å ellers 10,20,30 osv tall.
      4.F.eks Jeg skal rekke den stolpen før den bilen kommer.
      5. Åpne skolisser. Irriterer meg. Jeg spørr om man kan knyte de sånn at jeg slipper å tenke mer på det

    3. Know the feeling :p kan heller ikke ha volumet på feks 17,19,21- blir gal! Og jeg sjekker også kontoen når jeg skal handle for jeg har panikk for at det skal bli avvist. Det skjedde i dag, men ikke fordi jeg ikke hadde penger, men fordi DNB atter en gang hadde feil med systemer. Så utrolig flaut å stå der og vite at man har penger men ikke får betalt! Jeg tenne også stearinlys i en bestemt rekkefølge og vasker opp på en spesiell måte :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg