DU DØMMMER MEG NÅR DU FÅR VITE DET

Tro det eller ei, men det finnes mennesker som ikke ser på Paradise Hotel, ikke leser blogger og ikke har oversikt over hvem som har vært med i hvilket reality program den siste tiden. Jeg blir litt redd når jeg møter disse menneskene, fordi de ser meg som Andrea og ikke Paradise-Andrea. Det er ikke det at de ser meg som kun meg som er skummelt, men det at jeg vet det kommer et tidspunkt hvor de får vite at jeg har vært med på Paradise Hotel. 

Jeg skammer meg ikke over deltagelsen min, men jeg forventer nesten at andre mener jeg burde det. Jeg forventer at de skal dømme meg for det, og det merkes. Det er ikke akkurat slik at jeg åpner en samtale med deltagelsen min, rett og slett fordi det er irrelevant i de fleste sammenhenger. Det er ikke noe man må vite for å bli kjent med meg. Samtidig er det mange som synes det er noe kjent, og når det da kommer frem at jeg er en reality-deltager så forventer jeg at de kommer til å se ned på meg, eller i hvert fall se meg på en annen måte. Dette er dumt, blant annet fordi det fører til at jeg reserverer meg. Det er noe andre merker, og det ender opp med at de må påpeke at de ikke dømmer det for at jeg skal klare å slappe av. Det er jo utrolig teit!

For det første bør jeg ikke bry meg om hva andre mener, men igjen så vil jeg ikke gå inn i en samtale hvor jeg må forsvare valg jeg har tatt. Nå har det seg slik at ingen av disse samtalene har endt med det, og jeg har virkelig kun fått positive tilbakemeldinger og hatt positive samtaler. Dette er noe jeg virkelig skal skjerpe meg på, fordi foreløpig er ikke dette noe jeg opplevd og det å gå rundt og frykte noe som kanskje vil skje er helt idiotisk. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

3 kommentarer
    1. Det er litt trist at det skal være sånn. Jeg har nå sett på paradise da, men hadde jeg ikke dømt deg hvis jeg møtte på deg og vi kom på en samtale
      Jeg selv hadde ikke nok meldt meg på. Jeg ef jo en kristen gutt og det programmet er nok ikke for meg. Men jeg syns ddet er gøy ånæ se på og jeg tenker det at jeg kan ikke dømme folk heller ut i fra en reali program for de kan mikse og trikse for å lyve på sannheter hvis du skjønner ?

    2. jeg mener at visst mennesker som ikke har sett på det, blir kjent med deg , liker deg, finner ut av at du har vært med på ph, SÅ ser de ned på deg. da er det noe merkelig med dem, liker de deg først skal ikke en deltagelse i ett program gjøre noe forskjell

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg