EN STOR FORANDRING PÅ BLOGGEN

God morgen, fine dere! I dag har jeg fri, men allikevel et tett program og mye jeg skal gjøre. Nå skal jeg snart komme meg på trening. I det siste har jeg vært ordentlig tilbake i rutinene mine, og det er utrolig deilig! Senere skal jeg endelig fikse neglene mine igjen. Nå har det gått lang tid siden sist. Jeg har faktisk ikke satt på negler siden slutten av juni, som betyr at jeg har vært uten i nesten to måneder. Jeg kjenner at jeg er klar for å få tilbake de falske neglene mine, haha. Det passer perfekt med tanke på at det er Findings festivalen i helgen! Da er det gøy å være litt ekstra fin. Etter alt dette skal jeg møte Sofie og vi skal en tur i Botanisk hage, et sted jeg enda ikke har vært. Det gleder jeg meg til, og i kveld skal jeg møte en del venninner. Der fikk dere ramset opp dagen min, haha. Det er med andre ord en del ting som skjer, og alt er bare moro! I tillegg har jeg fri resten av helgen og det er festival. Dette må jo bare bli bra. 

Har dere forresten sett at jeg har gjort en stor endring på bloggen? Jeg har endelig fått på plass en ny header! Det gjør mye for utseendet på bloggen, så jeg synes dette er veldig gøy, men jeg vil gjerne høre deres mening. Hva synes dere? 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

13 kommentarer

Siste innlegg