JEG VIL FLYTTE FRA SOFIE

Nå har det seg slik at jeg ikke vil bo med Sofie lenger. Vi kommer rett og slett ikke overens mer, og jeg synes det er veldig kjedelig at hun er så mye hjemme. Haha, neida dette er bare tull. Hun er nesten aldri hjemme, noe som er supertrist fordi jeg elsker å bo med Sofie. Senest i går hadde vi en så koselig kveld hvor vi begge lå i mørket i sengen hennes og snakket, hørte på musikk, blogget og bare hadde en veldig fin kveld. Det er helt fantastisk å bo med Sofie, men jeg vil ikke bo her i Norge lenger. 

Det at jeg er rastløs og ønsker noe nytt har jeg vært ganske klar på lenge. Det å faktisk finne ut hva jeg vil og hvordan jeg kal få det til er litt verre. Jeg ønsker virkelig å flytte bort. Drømmen er å bo i et varmt og fargerikt land, men hvordan flytter man til et helt nytt sted uten å egentlig ha noe å gjøre der? Jeg kan alltids få meg en jobb, men hvordan finner jeg det? Hvordan finner jeg leilighet? Hvordan forlater jeg livet mitt her til fordel for en helt ukjent fremtid på et helt nytt sted? Nå har jeg prøvd å få med meg omtrent alle jeg kjenner til å flytte med meg. Jeg prøvde meg i kollektiv-gruppa som består av Kevin, Morten, Sofie og meg, men det ble bare ledd bort så det forslaget gikk rett i vasken. Tenk så gøy om vi hadde funnet oss et sted i for eksempel Barcelona eller L.A. og opplevd noe helt nytt sammen! 

Det går faktisk ikke en dag uten at jeg tenker på dette, så derfor har jeg bestemt meg for å virkelig sette meg inn i dette og finne ut hvordan jeg skal få det til!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

15 kommentarer

Siste innlegg