ENDELIG SKAL JEG PÅ DATE

God morgen, fine lesere. Jeg får ikke sagt nok ganger hvor glad jeg er i dere ❤  I dag har jeg en lang, men morsom dag. Sånn halvveis i hvert fall. Nå skal jeg bruke hele den første delen av dagen på jobb, spennende som alltid. Senere i kveld skal jeg derimot noe litt morsommere! Jeg skal på date, woho. 

Okei, egentlig skal jeg bare møte Petter fordi det er lenge siden jeg har sett han, men vi liker å kalle det for date. Det er sånn jeg snakker med venninner også. Skal vi ha date i kveld? Det gjør det enda litt koseligere. Det er som sagt veldig lenge siden vi har sett hverandre, så jeg gleder meg veldig! Han har jo hatt partyferie på Rhodos i sommer, så det er faktisk flere måneder siden sist vi møttes. Jeg vet ikke helt hva vi skal enda, men det blir koselig uansett. Jeg husker hvor rart jeg synes det var da vi var tilbake i Norge etter Paradise og jeg ikke hadde sett han på et par dager. Vi var jo faktisk partnere i mange uker, og så hverandre nesten hver eneste dag gjennom hele oppholdet. Derfor var det veldig merkelig å ikke ha han rundt meg da vi kom hjem, men heldigvis ser vi hverandre ganske ofte!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

14 kommentarer

Siste innlegg