JEG VAR I AVHØR HOS POLITIET

Tusen takk for alle god bedring kommentarer! Dere er virkelig verdens fineste lesere ❤ Jeg skrev dette innlegget for et par dager siden, og hadde nesten glemt det. Siden jeg ikke er helt i form, og den kreative delen va hjernen er skrudd av tenkte jeg å dele det med dere nå! Jeg var nemlig i politiavhør…

Alle kan gjøre dumme ting, og jeg har selvfølgelig som de fleste andre gjort en del feil i løpet av livet. Den ene feilen endte med at jeg måtte i avhør hos politiet, og herregud som jeg skammet meg. Politiavhør, jeg som hater å gjøre ulovlige ting. Jeg gjør det så og si aldri, og det er vel kanskje normalen. Allikevel har jeg gått på en liten smell tidligere i livet. 

Jeg har bursdag i slutten av Oktober, og det betyr at jeg fylte 18 (og 20) ganske lenge etter de andre venninnene mine. Det var en sommer vi var samlet et sted, og plutselig skulle alle ut. Vi visste om et sted hvor alle kom inn uansett, og hvor de var veldig greie på alder og falsk legitimasjon. En venninne hadde glemt bankkortet sitt på festen, og jeg skulle ta det med til henne, men endte opp med å ta det med ut på byen i stedet. Jeg kom inn, og hadde det veldig moro helt til en ex-venninne (dere vet hvordan ting var da man var ung, haha) sladret på meg og gikk til vaktene som etter å blitt vist Facebooksiden min og venninnen min sin til slutt måtte ta legitimasjonen og anmelde det… Wopsi. Det verste med dette var at jeg håpet det ikke skulle bli noe av, så jeg sa ingenting til mamma og pappa. Det endte med at pappa fikk en telfon av politiet mens jeg var på jentetur på Rhodos, haha. Det ble en fin hjemkomst kan du si. 

Heldigvis forstod politiet situasjonen, og det endte ikke med bot eller noe på rullebladet. Jeg angrer selvfølgelig på at jeg gjorde dette, og det burde aldri ha skjedd! Jeg burde ha ventet. Den kvelden var bare stress fordi jeg var redd for å bli oppdaget, og det å måtte dra i avhør… Nei, uff. Aldri bruk falsk legitimasjon! Vent, det er verdt det. 


Her har vi rebelske meg (endelig blitt 18 og ute lovlig) og en venninne

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

4 kommentarer
    1. Anonym: Ja, hvordan situasjonen var. De var klar over hvordan dette stedet var i forhold til legitimasjon og det å slippe inn mindreårige, og hele situasjonen med hun jenta som gjorde mye for å sladre, noe utestedet fortalte og ikke jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg