DET ER NOE MED DAGER SOM DETTE

Dagen i går var så fin. Jeg hadde ingen store planer, men ble vekt tidlig av at Celine var ganske gira på å komme seg ut på en luftetur. Det var egentlig like greit for da kom jeg i gang med dagen. Leiligheten ble vasket, jeg fikk byttet sengetøy, ryddet i klesskapet, vasket en del klær og gått en lang tur med bebbisen aka Celine! Jeg hadde egentlig en negl-time klokken to, men den ble dessverre utsatt. Jeg har hatt en lang nok pause fra falske negler, og nå begynner jeg å savne det ordentlig så jeg gleder meg veldig til jeg får det på igjen neste uke! Akkurat i tide til Findings-festivalen, woho. 

Det ble også en spontant lunsj med tre venninner. Været var helt fantastisk i går, så vi møttes nede på Aker Brygge og ble der en stund. Lunsj i sola, bryggesleng og en snack i solveggen senere på dagen. Det var kjempedeilig, og en sånn perfekt fridag. Jeg lar bildene snakke for seg. 

T-skjorte Monki // Skjørt og solbriller BikBok // Veske Ebay 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

9 kommentarer

Siste innlegg