DETTE BLIR MIN ALLER FØRSTE GANG

Åh, nå om dagen er sommeren fin dere! Jeg er faktisk seriøs. Torden og pøsregn kan være helt fantastisk, så lenge man slipper å gå ut i det. Det kan faktisk være ganske digg å gå ute i pøsregnet også, så lenge man bare skal hjem og ikke trenger å være verken tørr eller pen. I går hadde jeg egentlig en del planer etter jobb, men de ble rett og slett kansellert etter å ha gått hjem gjennom halve Oslo i tidenes pøsregn. Det var litt digg. Jeg kom hjem, tok av meg alle de våte klærne, tok en varm dusj og satt hjemmelagde, saftige søtpotetchips i ovnen. Mmmm. Så deilig! Jeg tente lys, satt på min nye favoritt-serie og koste meg med søtpotetchips og mangoisen fra Dream Is. En superdigg kveld ❤  

Det blir også denne kvelden! Marte og jeg skal ha en date night, sånn seriøst dette hadde vært en superkoselig date. Vi skal oppleve Oslo, haha. Kvelden starter med standup på Latter, noe jeg gleder meg veldig til! Jeg har faktisk aldri vært på Latter, så dette blir min aller første gang.  Hva kvelden bringer videre er vi ikke siker på, men det finner vi nok ut av!


Kjole HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Jeg elsker måten du alltid ser lyset i noe de fleste folk bare ser noe negativt med. ^^Som da for eksempel regn❤ Du er et så utrolig gidt forbilde og jeg elsker å lese bloggen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg