JUICY PARADISE-HENDELSER SOM IKKE KOM PÅ TV

Nå skal jeg dele litt juicy stuff med dere som ikke ble vist på TV! Dette er ikke noe kjedelig “vi spiste dette til middag”-greier, men en del morsomme og interessante hendelser som ikke fikk tv-tid i løpet av årets sesong. En del ble jeg overrasket fordi det kunne vært ganske morsomt, og noe er jeg glad for at ikke ble tatt med… 

HENOTE HOLDT SEXY-KURS FOR MEG FØR MR. OG MISS PARADISE… Jeg fikk helt panikk i uke 7 da det var klart for det jeg hadde gruet meg til helst siden jeg takket ja til å være med, nemlig Mr. og Miss Paradise.konkurransen! Da vi fikk utdelt oppgaven viste det seg at del to inneholdt et slags show med partneren, og Kevin og jeg lagde verdens kleineste danserutine, haha. Jeg ble SÅ lettet da vi ikke kom videre fordi jeg visste at vi var trygge uansett. Jeg ville allikevel forberede meg fordi jeg regnet egentlig med at vi skulle gå videre fra første runde. Det endte med at jeg gikk over gangen til Henote for å få hjelp. Herregud, vi har ledd så mye av dette i ettertid, og selv om jeg er glad for at det ikke kom på tv hadde det vært morsomt med et gjensyn. Hun hadde nemlig et lite sexy-kurs med meg i et forsøk på å lære meg noen sexy dansemoves jeg kunne bruke i konkurransen. Hun stilte seg opp i croptop og sting og prøvde å lære meg sexy hoftebevegelser haha herregud det var moro!

KEVIN OG JEG HOOKET ANDRE KVELDEN SOM PARTNERE Hehe, dette ble ikke tatt med selv om jeg var sikker på at de skulle kjøre på. Den første kvelden som partnere var kjempekoselig, og begge lo litt av at vi lå og koste i form av å holde rundt hverandre og stryke litt på rygg fordi ingen av oss hadde gjort dette med vår forrige partner. Dagen etter var det fest, og det endte med litt uskyldig hooking da vi la oss. Det jeg ikke visste var at han da hadde satt seg dette målet om å ha sex med meg på Paradise, haha. Det så jeg ikke før episoden ble vist på tv, og kjenner det er veldig greit at han ikke nådde det målet altså! Det var faktisk mye hooking mellom oss, men de tok bare med en gang på tv tror jeg. 

JEG FALT OG KUTTET ALBUEN PÅ EN FEST… Dette var så trist! Dette var i uke ti tror jeg, Sofie hadde røket ut like før og jeg var ganske lei meg. Jeg klarte å ha en morsom fest allikevel, og vi satt sånn ti stykker i badekaret på Alegria og plasket i vei. Da vi skulle legge oss måtte jeg inn på Alegria for å hente tingene mine, og nettopp fordi vi hadde plasket over hele rommet var gulvet fullt av såpevann. Jeg hadde hendene fulle av ting i det jeg skled på gulvet og hadde dermed ingenting å ta meg imot meg. Det endte med at jeg falt bakover og landet rett på rumpa og tok meg imot med albuen min. Jeg var kjempeflau og planla å snike meg ned i Bungalowen uten å si noe til noen selv om det gjorde helt sinnssykt vondt. Det gikk jo ikke fordi blodet fosset ut av albuen min, og jeg skulle gå ned sammen med Petter, Ida og Morten. Jeg tror det var Morten som hadde med seg et slags førstehjelp-sett eller noe. Han bandasjerte i hvert fall armen og så satt jeg Grunde ansvarlig for å rense det og skifte bandasje hver dag, haha. Fine guttene som tok vare på meg ❤ Jeg har faktisk fortsatt arr fordi jeg ikke ville dra til legen å sy, hehe.  

PETTER OG JEG HADDE EN STOR KRANGEL I UKE TRE… Jeg gru-gledet meg skikkelig til å se togafesten i uke tre på tv fordi Petter og jeg hadde en kjempestor krangel den kvelden. Martine som bodde på rommet ved siden av hadde faktisk hørt oss fordi begge ropte så høyt, haha. Den kom ikke på tv, og jeg ble litt lettet, men samtidig hadde jeg gledet meg til å se den fordi det faktisk var Petter som var verst av oss for en gangs skyld! Da vi kom på rommet den kvelden begynte han å mase om jeg kom til å bytte han ut for Aleksander eller Morten, noe som var veldig rart fordi jeg hadde ikke det i tankene en gang. Det hadde ikke gitt noen mening. I hvert fall så var han ganske sur og litt sjalu fordi jeg klina med alle andre enn han og blablabla, og da ble jeg irritert og så ble det en stor fyllekrangel ut av det. 

BARTENDEREN OG SOFIE VAR BESTEVENNER.. Bartenderen/brevmannen vår Manuel var så skjønn! Både Rebecca og Sofie ble best buds med han, og de snakket om hundene hans og masse greier. Altså, Sofie og Manuel ble omtrent bestevenner i løpet av de første ukene. Det var så søtt da Sofie røk ut, fordi hun hadde skrevet om Manuel på speilet i Bungalowen hun bodde i! På vei opp derfra møtte vi på Manuel som skulle ned og se på det, og han var så trist fordi hun hadde røket ut. Det var forresten kjempesøtt da hun kom inn igjen også. Da de møttes igjen stod begge med tårer i øynene og ga hverandre tidenes lengste klem, haha så søte. 

JEG VISSTE AT KEVIN VAR MORDEREN I PÅSKEUKEN… Uff, dette har jeg dårlig samvittighet overfor Grunde, men der inne må man være kynisk og det var jeg så til de grader. Etter at mordet på Aleks hadde skjedd og alle var samlet opp i loungen igjen skulle jeg på do, og møtte på Kevin nede i gangen på vei opp fra sync (det rommet vi snakker i alene). Jeg husker at jeg sa til han noe sånt som at “jeg vet at du er morderen, jeg kommer ikke til å si noe, men vi må snakke med André for han nevnte at det kunne være deg”. Han nektet selvfølgelig, men jeg skjønte det. Han var ikke oppe og danset med de fleste av oss, og jeg og Henote møtte han på vei opp fra bungalowene etter at vi hadde vært på do nok en gang, så alt ga mening. Dessverre kunne jeg ikke risikere at han ble sendt hjem, hello min allianse liksom, så jeg startet damadge control med en gang og da noen foreslo Grunde kjørte jeg på med det og overanaslyserte alt han gjorde for å bruke det som argument til hvorfor ha kunne være morderen. Jeg husker jeg sa til Sofie samme kveld som mordet skjedde at det var Kevin, men hun var så søt og naiv og nektet for at Kevin kunne ha gjort det. Uansett, det er derfor jeg kikker på Sofie og smiler så fornøyd i det vi ser at Kevin reiser seg og forteller at han er morderen. Jeg satt og sa på sync at jeg var sikker på at det var Kevin, men at jeg skulle legge skylden på Grunde og jeg er veldig glad for at dette ikke ble tatt med på tv. Det hadde blitt et helvetes kaos i kommentarfeltet her og der, så jeg er glad for at klipperne sparte meg for den hetsen hehe takk. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

12 kommentarer
    1. Dette var min helt klart favoritt sesong, uten deg, Sofie, Petter og kevin hadde d nok ikke vært det, heiet på dere hele vegen!❤️❤️

    2. Jeg bare elskeeeer bloggen din Andrea!!❤ jeg leser bloggen din hver gang jeg kjeder meg eller ser at du har kommet med et nytt blogginnlegg og det er så gøy å lese!!❤❤❤ du er et stort forbilde for mange, stå på videre Loveyou!!💛💛

    3. Føler du at produsentene noen ganger favoriserer folk? Som feks Lunde. De stilte jo deg i litt dårlig lys, og du framsto som en person du tydeligvis ikke er💛 Jeg bare tenker siden det var ganske mange bra og juicy ting her som de ikke tok med?
      Uansett, liker bloggen din💛

    4. Kaya: Produksjonen vil gjerne fortelle sin egen historie, så ja på en måte. Av meg viste de jo nesten bare den spilldelen og den kyniske delen av meg, ikke noe av det andre som skjedde. De klipte også bort mye av Kevin og meg sammen! Men igjen så var jeg mye mer kynisk der inne enn hav jeg er i virkeligheten, haha. Jeg var jo med for å spille, ikke for å være grei og få meg venner selv om jeg faktisk fikk det også 🙂

    5. Åh, det var dumt, det hadde vært veldig gøy å se på TV!! Men hadde ikke du og Petter sex på pH?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg