SEES VI PÅ PARADISE HOTEL NESTE ÅR?

Snakkes i Mexico om et halvt års tid da! Jeg gjør comeback på tv-skjermen og blir med i neste sesong av Paradise også. Haha, neida, men jeg får ukentlig spørsmål om jeg kunne vært med på Paradise Hotel igjen. Særlig de gangene jeg har åpen snap blir dette spørsmålet stilt flere ganger hver eneste gang! Jeg forstår dere godt. Dere er vel nysgjerrige på om jeg angrer eller om det var så gøy at jeg vil gjøre det igjen. 

På en måte kunne jeg godt vært med på Paradise Hotel igjen. Jeg synes jo hele konseptet er kjempegøy! Jeg elsker alt, og som jeg sa i portrettet mitt var jeg med for opplevelsen, men også fordi jeg ville prøve å spille spillet. Jeg synes det er veldig interessant og det er fascinerende å se hvordan folk forlater prinsippene sine, og hvor sterkt overlevelsesinstinktet blir der inne. Jeg hadde det så utrolig gøy, og det er den absolutt beste opplevelsen jeg har hatt. Det var en kombinasjon av sol, varme, luksus og utrolig flotte mennesker. Jeg er så glad i mange av de som var med, og flere endte opp med å bli noen av mine beste venner i dag. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg var med, og jeg føler at det var meningen at jeg skulle være der med akkurat disse menneskene. Hadde det ikke vært for det hadde jeg nok aldri møtt Sofie, Kevin, Henote, Petter, Martine eller Morten, noe som hadde vært kjipt fordi det er mennesker jeg er veldig glad for å ha i livet mitt den dag i dag!

Allikevel vet jeg ikke helt om jeg ville vært med igjen. Det vil bli umulig å gjenskape en så god opplevelse, og fordi jeg var så fornøyd etter denne opplevelsen kan det fort bli at en ny runde på Paradise blir en skuffelse. Hvordan kan det bli like bra å være der som det var i år? Jeg vet ikke, det kan jo også bli enda bedre. Dere stiller et vanskelig spørsmål, fordi jeg vet faktisk ikke svaret hundre prosent. Frem til nå har jeg sagt at nei, jeg ville ikke vært med igjen. Samtidig kjenner jeg at jeg savner det skikkelig, så hadde jeg fått et tilbud om å bli med igjen ville det blitt vanskelig å si nei… 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer
    1. Jeg møtte en gutt for tre uker siden og vi har kun møttes to ganger til sammen siden den tid, for han er kun ute etter sex. Problemet mitt er at han spør om å møtes hver eneste helg, av og til i ukedagene, men kun om å møtes på kvelden. Jeg har prøvd å si at jeg er opptatt hver eneste gang eller ikke har lyst, men han slutter ikke å spør. Kan han ikke ta hintet snart liksom? Jeg vil heller ikke blokkere han, fordi bor på en ny plass hvor ikke jeg kjenner noen og han kjenner mange. Så vil ikke at han skal spre rykter om meg osv. Også bor han under 5 min unna meg, så han kan og komme å banke på døra her bare for å få tak i meg. Hva skal jeg gjøre? Sliter veldig med hva jeg skal gjøre, for nå begynner han å bli veldig irritert og blir frekk mot meg fordi jeg alltid sier nei..

    2. Anonym: Dette høres ikke bra ut… Er det noen rundt deg du kan snakke med? Familie, helsesøster, venner? Jeg forstår at det må være vanskelig å være ny et sted, men ikke la det presse deg til å gjøre noe du ikke ønsker, som for eksempel å ha kontakt med han! Det høres ikke som som om han er en bra gutt.

    3. Hadde jeg vært deg, å fått et tilbud om å bli med neste år. Hadde jeg takket gledelig ja❤️
      Hadde vært utrolig gøy å se deg med en runde til i ph! Jeg har sett alle episodene å skal ta en ny maraton av årets sesong i kveld❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg