MINE MÅL FOR AUGUST

Tiden løper fra meg! Altså, månedene flyr forbi sånn på ordentlig. Jeg blir så stressa, nå er det snart høst og jeg føler ikke at det har vært ordentlig sommer en gang. Det som er hyggelig er at høsten er min favoritt-årstid, og det betyr også at jeg snart har bursdag! Jeg skal begynne planleggingen allerede. Det er enda to måneder til, så frem til det har jeg satt meg noen mål for august måned. 

– TRENE FIREGANGER I UKEN –

Jeg har vært flink så langt, og det skal jeg fortsette med. Det er skikkelig digg når man er ordentlig i gang, og nå er jeg tilbake til det stadiet hvor jeg gleder meg til å komme på trening og det er akkurat slik det skal være. Treningen skal ikke føles som en plikt, men være en morsom del av hverdagen som jeg faktisk ser frem til og slik er det heldigvis nå. Jeg har laget en liten plan, og den skal jeg klare å følge!

– HOLDE GODTERI TIL HELGEN – 

Hehe, dette kan bli vanskelig. Jeg er så glad i sjokolade! Det er ikke sånn at jeg spiser en plate hver dag, men det er stadig jeg kjøper eg sånn tre-fem sjokoladebiter fra smågodthyllen. Det er noe jeg kan legge fra meg med en eneste gang fordi det er ikke nødvendig. Jeg har klart meg greit uten sjokolade før, og det skal jeg klare igjen. Jeg kan spise godteri i helgen, og da mener jeg enten fredag eller lørdag, ikke fredag, lørdag og søndag. 

– SHOPPESTOPP –

Selv om jeg føler at jeg trenger mye så skal jeg ha shoppestopp i august. Jeg skal ikke kjøpe kjøpe så mye som en t-skjorte denne måneden. Jeg gikk gjennom klesskapet mitt for en stund siden og det er så utrolig mye jeg ikke bruker. Jeg samlet tre bæreposer med klær som ligger og støver ned i kommoden, så før jeg blir kvitt dette må jeg ha en pause fra shopping. Jeg har forresten laget meg bruker på Tise hvor jeg har lagt ut masse klær som nesten er ubrukt! Følg meg gjerne og se om det er noe du liker @andreasveinsdottir. 

– SPARE PENGER –

Dette passer godt med shoppestopp! Jeg skal bruke minst mulig penger i august, selv om det kan bli en utfordring med tanke på at jeg skal på Findings og da går det fort litt der. Utenom det skal jeg være flink til å lage mat hjemme i stede for å spise ut, ikke bruke masse penger om jeg drar på byen, ikke kjøpe nattmat og planlegge måltider slik at jeg kan storhandle en gang i uken og faktisk kjøpe det jeg trenger og ikke bare masse jeg får lyst på som ikke går sammen.

– BEGYNNE Å PLANLEGGE BURSDAGEN MIN –

Det er kanskje litt tidlig med tanke på at jeg har bursdag i slutten av oktober, men jeg gleder meg så!Jeg skal faktisk begynne å planlegge bursdagen min litt allerede. Jeg er egentlig skikkelig gira på en stor tema-fest! Det er alltid gøy hvis det er skikkelig gjennomført, men da krever det en de planlegging. Jeg synes det er litt kult med typ Gatsby-tema, så jeg får se hva jeg finner ut av. Det kan bli spennende!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

3 kommentarer
    1. Jeg har også bursdag 26.oktober, og har allerede planlagt bursdagen min i en månte😂😂 Liker å ha alt klart for plutselig er dagen her😄❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg