VINN DIN EGEN MAKEOVER

Reklame

Hei, verdens beste lesere! Jeg er utrolig glad for at dere klikker dere inn på bloggen min hver dag, engasjerer dere ved å bruke kommentarfeltet og gir meg så mange fine tilbakemeldinger. Nå vil jeg gjerne gi dere noe for å si tusen takk, og i samarbeid med Great Lenghts og Adam og Eva Steen og Strøm har jeg fått lov til å dele ut en hår-makeover til en av dere flotte lesere!

Det er snart skolestart, og hva passer vel bedre enn en liten makeover for å føle seg ekstra fin til første dag på nytt studie? En av dere kan nå vinne en makeover hos Hanne som jobber hos Adam og Eva hvor hun setter i det samme extentionet som jeg har. Det er teipextentions, noe som er mindre skadelig for håret enn mye annet extention, lett å ha i håret og superenkelt å style. Jeg merker ikke at jeg har noe annet enn mitt eget hår på hodet, og det er skikkelig deilig. Dere får både hår og påsetting som en del av premien, og jeg er så glad for å få lov til å dele bort dette. Jeg vet selv hvor kjedelig det kan være å ha mistet hår og sitte igjen med lite og tynt hår som man kan gjøre lite med. 

Alt du trenger å gjøre for å delta er å skrive navn og mailadressen din i kommentarfeltet, følge @Great_lengths og @adamogevasteenogstrom + tagge to venner i bildet mitt på Instagram. Plutselig er det kanskje du som vinner en hår-makeover hos verdens flinkeste Hanne! Vinneren trekkes om to uke fra i dag og vil bli kontaktet via mail. 

LYKKE TIL ❤

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

 

37 kommentarer

Siste innlegg