MÅNEDEN SOM GIKK – JULI

Tenk ta vi er i august! Det virker som om jeg blir like overrasket hver gang vi når en ny måned, men tiden flyr forbi altså. Det stresser meg selv om jeg egentlig ikke har noe som helst å stresse over. Etter august er vi i september, og det er faktisk den aller første høstmåneden. Jeg gleder meg egentlig veldig mye til det fordi høsten er min favoritt-årstid! Det er noe med den litt kjøligere, friske luften og de fine høstfargene som dukker opp på trær og busker. For min del kan egentlig august fly forbi, men før den tid skal jeg oppsummere måneden som gikk.

 MÅNEDENS ANTREKK ♥ 

Dette antrekket er jeg skikkelig glad i! Eller, denne kjolen blir vel egentlig greia. Den er perfekt på en ikke alt for varm sommerdag, og man kan gjøre litt forskjellig med den for å skape forskjellige looks. Første gangen jeg brukte den så knepte jeg den helt opp, mens jeg denne gangen knepte den ganske langt ned og brettet inn kantene for å lag en annen look. Den er så sommerlig og fin! 


 MÅNEDENS OPPTUR ♥ 

Det er definitivt ferie og Stavernfestivalen! Herregud, så deilig det er med ferie. Selv om jeg bare var hjemme i Larvik og ikke et eksotisk og varmt land så var det superdigg. Stavernfestivalen var absolutt høydepunktet. Det var så moro! Dere kan forresten se vloggen min fra Stavernfestivalen her

 MÅNEDENS SANG

I og med at jeg skal på konsert med Ed Sheeran har det blitt mye av han i det siste. Jeg har falt tilbake på Happier-kjøret som jeg var på for noen måneder siden. Han slapp jo det siste albumet dagen etter jeg reiste til Mexico, så noen av sangene hørte jeg for første gang der. Andre, som for eksempel Happier hørte jeg ikke før jeg kom hjem, og den gikk på repeat i en måned tror jeg! Det er en av de aller fineste sangene jeg vet om i hele verden, og jeg gleder meg så utrolig mye til å høre den live om rett under ett år!

 MÅNEDENS NEDTUR

At ferien min er over… Det er ganske kjedelig. Rett og slett. Det er faktisk ikke så mye å si om den saken, haha. Jeg savner friheten man får ved å ikke ha noen forpliktelser eller noe man må gjøre i løpet av en dag. Det er superdigg. 

 MÅNEDENS FORBEDRINGSPOTENSIALE  

Jeg MÅ bli flinkere til å komme meg på trening. Jeg savner det skikkelig, men jeg klarer bare ikke komme meg dit like ofte som jeg egentlig vil. Jeg prioriterer et par timer ekstra med søvn om morgenen, selv om jeg har fått rikelig med det i løpet av natten. Jeg føler meg så mye bedre når jeg er inne i gode treningsrutiner, og for å være helt ærlig så savner jeg å kjenne at det river i lungene mens svetten spruter under intervaller. 

 MÅNEDENS INNKJØP  

Det er definitivt mitt nye kamera! Jeg har lånt lillesøsteren min sitt helt siden jeg kom hjem fra Mexico, men hun trengte det til slutt selv og jeg var uten kamera i en uke. Heldigvis fikk jeg låne Sofie sitt gamle en liten stund, men det å ha mitt helt eget kamera er veldig deilig. Neste stopp blir å kjøpe en ekstra linse som jeg kan bruke til å ta nærbilder. Det blir så moro å lære mer om foto og utforske det nye kameraet mitt!

 MÅNEDENS INSTAGRAMBILDE  

Denne gangen ble det dette bildet av André og meg fra da vi var på Foynhagen i Tønsberg tidligere i sommer. Det som er morsomt med dette bildet er at det er tatt ganske spontant! Sofie stod og tok bilder av meg da André plutselig dukket opp, så ble det et så koselig bilde ut av det.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Hva hadde du tenkt hvis du møtte en du trodde kom til å bli mannen i ditt liv og ble kjempeforelsket i, og så viste det seg at han var medlem av Hells Angels?

    2. Elsker Happier!
      Jeg tror jeg har dilla på en ny sang hver uke fra det albumet og akkurat nå er det “Dive”
      Haha <3 ED! <3
      Sykt kjipt at han ikke kommer til Norge:(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg