UKENS SPØRSMÅL // DRØMMEGUTTEN? VEGETARIANER? SJEKKET OPP PÅ GATA ++

Kan du beskrive din drømme gutt i både utseende og innside?

Det synes jeg er skikkelig vanskelig fordi når det kommer til utseendet på gutter kan jeg falle for veldig mye forskjellig! Altså jeg har hatt crush på alt fra slick back-pappagutt til manbun og tatoveringer, blonde gutter og gutter med brunt hår, trente og ikke trente liksom. Det går så mye på utstråling og sjarm! Jeg har pleid å si at jeg liker høye gutter med brunt hår, solbrun hud, trent kropp, ikke tatoveringer, blå eller grønne øyne, men sånn helt seriøst tror jeg aldri at jeg faktisk har hatt crush på en som ser ut som dette, haha. Når det kommer til personlighet er drømmegutten snill, ærlig og omtenksom, morsom og litt rar, han kan være litt cocky, men søt om dere skjønner og ikke ta seg selv så høytidelig. 

Hvordan reagerer dere jenter på bli stoppet på gata og sjekket-opp? Av fremmede gutter? Er dette er noe jeg ikke har prøvd, fordi jeg er redd noen reagerer med ett *oi*. Såfall: hvordan vil dere bli sjekket-opp?

Godt spørsmål! Det varierer nok fra person til person. Jeg og flere av mine venninner har opplevd dette og alle tar det forskjellig. Før synes jeg det var veldig ukomfortabelt fordi jeg var ganske sjenert sånn sett, men nå har jeg blitt så vant med det å snakke med fremmede mennesker at det bare er veldig hyggelig 😀 Jeg digger at noen tør å gjøre dette!! En million ganger bedre enn Tinder for eksempel. 

Hvilken kjendis er din drømme-boy?

HARRY STYLES!!!! Jeg er dødsforelsket. Personligheten hans er typ det jeg beskriver over her, i hvert fall ut ifra hva jeg har sett på sånn cirka en million youtube-filmer og intervjuer hehe. Det var en periode hvor det eneste jeg gjorde var å se intervjuer med han, herregud han er så fin. 

Hvor kjøpte du skinnjakken?💞

Den kjøpte jeg på Mango i fjor høst 🙂

Hei, jeg så storyen din på insta og lurte på om du var vegetarianer?

Jeg er ikke vegetarianer, men jeg har aldri vært noe særlig glad i kjøtt. Jeg klarer ikke spise kjøttstykker som biff og sånt for eksempel, og må ha det stekt ihjel omtrent hvis jeg skal klare å få det i meg. Samtidig elsker jeg burgere og pølser, hehe. Jeg spiser generelt veldig lite kjøtt bare fordi jeg synes det er litt ekkelt på en måte jeg ikke klarer å beskrive. Jeg synes det er veldig moro å teste ut vegetar-produkter fordi det er utrolig mye godt! Det er rart hvordan de klarer å lage ting som smaker så likt, men som ikke inneholder kjøtt. Pølsene fra Coop smaker omtrent som Gilde grillpølser, hvor sykt er ikke det?

Liker du romantiske øyeblikk?

Både ja og nei. Jeg kan fort synes at det blir veldig kleint, og jeg er så dårlig i sånne sett, men det kan være hyggelig. 

Hva heter undertøysbutikken du jobber i? 😄 Har dere bra undertøy der?

Den heter Triumph, og vi har så mye fint! Nå kommer det snart masse nyheter i butikk, og det er mye fint i vente. Undertøyet er av veldig god kvalitet, så kom og kjøp!


Denne bodyen er derfra! Den ligger forresten ute til salgs på Tisen min nå @ andreasveinsdottir
 

Hvor ofte jobber du? Er det fulltids jobb å være blogger?

Nå jobber jeg bare rundt fire ganger i uken, men før juli jobbet jeg fem til seks dager i uken. Det er absolutt en fulltidsjobb, og jeg bruker den halvtimen med pause jeg har på butikkjobben min til å jobbe med bloggen. Jeg er alltid på jobb.

Kan du lage et innlegg hvor du viser frem interiøret du har bestilt?

Det skal jeg absolutt gjøre!

Hvordan er maten på Olivia? Er det greit mat der til rimelig pris? 🙂

Ja, det er helt grei mat til rimelig pris. Godt beskrevet! Jeg synes pizzaen er helt OK. Den kan du få bedre andre steder, men focacciaen er skikkelig god, og det samme er aiolien der. Min favoritt-rett er Pollo Panchetta-salaten. Den er skikkelig og og blir servert med nettopp focaccia!

Hva er dine 3 favoritt dyr og hvis du kunne kjøpt et hvilken som helst dyr hvilket hadde du kjøpt? 🙂

Åh, så vanskelig å velge tre! Det er jo så utrolig mange fine dyr i verden, og jeg elsker dyr så dette blir vanskelig… Jeg må si løve fordi det er favoritt-dyret mitt, men jeg ville ikke kjøpt det fordi de skal få leve i det fri hvor de hører hjemme. Jeg synes også pandabjørner er superfine, så det må kanskje bli nummer to her. Nå blir det vanskelig da, skal jeg velge hund eller katt som favorittdyr? Jeg er så glad i begge to! Jeg vil kjøpe både hund og katt, så jeg klarer ikke velge unnskyld jeg vil ha begge deler.

Kan du begynne å laste opp videoene på youtube? Er mye lettere å se da! 😀

De ligger på YouTube også! Du finner kanalen min HER. Jeg skjønner så lite av YouTube haha, det er derfor jeg bruker Blogg.no sin opplaster og ikke har promotert kanalen min i det hele tatt hehe. Hva gjør at det er vanskelig å se via den? 🙂

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

13 kommentarer
    1. Det som gjør det vanskelig å se videoene dine fra her er fordi det tar en stund før det lastes opp. Dessuten så stopper videoen opp flere ganger. Først trodde jeg det var noe med internettet, men når jeg så en video på YouTube eller andre steder så stoppet det ikke opp. Jeg vet ikke om andre opplever det samme, men det er det jeg opplever.
      PS. Gjerne post flere videoer, elsker å se på! 🙂

    2. Hei😀 Det er vanskeligere å se via blogg.no fordi videoen hakker veldig, å bilde henger ikke med på lyden ofte🖒 youtube er derfor enklere😀

    3. Og forresten så smaker ikke kjøtterstatninger likt som kjøtt, men det er fine alternativer hvis man holder ut med smaken 🙂 Det har nemlig vært en del tester på smaken og hver gang smaker ekspertene lett forskjell.

    4. Anonym: Jeg personlig mener at mine smaksløker forteller meg at Coop sine vegetarpølser smaker ekstremt likt som Gilde grillpølser. Hva ekspertene mener bryr jeg meg ikke om, alle smaker ting forskjellig det er grunnen til at du kanskje ikke liker løk selv om jeg gjør det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg