EN TYPISK OSLO-DAG

God morgen! Jeg sitter og gjør meg klar for å være innestengt i en butikk i åtte timer, men det går helt fint fordi jeg har hatt to kjempefine fridager. I går hadde Marte og jeg en skikkelig Oslo-dag. Vi gjorde typiske ting man gjør på fridager i hovedstaden som jeg sjelden tar meg tid til. Vi gikk en tur i Bogstadveien og handlet litt. De har satt ned salget på Samsøe til 70% og jeg fant et par godbiter jeg skal vise dere senere. De hadde så mye fint, så om du har tid ville jeg tatt en tur innom der før alt forsvinner altså. Vi tuslet rundt, og havnet til slutt på Kaffebrenneriet på Bislett. Det var så koselig, ikke noe hastverk og egentlig ingen planer. Solen skinte og vi vandret rundt i lange blomster-kjoler begge to. Det var rett og slett en perfekt Oslo-dag. 

Jeg skal nesten rett fra jobb til sommerfest hos Sara! Det blir så koselig. Jeg er skikkelig fan av sommerfester, særlig de som involverer grill. Det blir bare en rask tur hjemom for å lufte Celine, dusje og sminke over det jeg tar på meg i dette øyeblikk før jeg turer avgårde igjen. Det blir en litt hektisk dag, men sånn er det innimellom. Det er litt gøy! Jeg vet allerede hva jeg skal ha på meg, nemlig en superfin kjole jeg fant på Samsøe i går, hihi. Dere får selvfølgelig se senere (om jeg får overtalt noen på festen til å ha et lite photoshoot med meg). 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

5 kommentarer
    1. Simen: Tusen takk 😀 Kaffebrenneriet ligger nesten over alt i Oslo! Den jeg var på her ligger på Bislett, det er også en i Hegdehaugsveien, Karl Johan, Prinsens gate, flere steder på Løkka og sikkert veldig mange andre steder også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg