THROWBACK STAVERNFESTIVALEN

Altså på Stavernfestivalen møtte jeg plutselig på Alvin! Det var han som filmet “hotellromprat” før vi dro til Mexico. Det var så hyggelig å se han igjen, og han er jo en helt amazing fotograf så han tok noen bilder av meg som babet meg så godt jeg kunne etter en flaske vin, hehe. Jeg hadde helt glemt dette frem til han sendte meg bildene i går, men nå må jeg jo dele disse med dere! Ååh, nå savner jeg Stavernfestivalen… Heldigvis er det snart Findings, det blir moro!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg