EN DEILIG DAG + SMINKEVIDEO

I dag har jeg hatt en veldig produktiv og fin dag! Jeg rakk å gjøre masse i dag tidlig, blant annet å spille inn en sminkevideo til dere. Det er mange som har etterspurt dette, og jeg vil selvfølgelig gjøre noe dere synes er moro så da ble den spilt inn. Den må bare redigeres og lastes opp, så kommer den på bloggen. Jeg fikk også hengt opp bildene mine, vasket masse klær og gjort en del småting som var nødvendig. Resten av dagen har jeg brukt med Marte som har bursdag i dag! Vi har gått litt rundt i byen, Marte har shoppet litt bursdagsgaver til seg selv og like før vi dro hjem satt vi oss ned for å nyte sola som faktisk fant veien ut av skyene i en liten halvtime. Dette har rett og slett vært en veldig deilig dag, og nå skal vi på Olivia for å feire bursdagsjenta! 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

11 kommentarer

Siste innlegg