PUPP ER PUPP

Da jeg la ut bildene av meg i gjennomsiktig body, hvor begge brystene mine syntes godt på flere av bildene regnet jeg med å få en del kommentarer på det. Allikevel valgte jeg å legge de ut uten å skrive noe spesielt om det, akkurat som jeg ville gjort med andre bilder. Bildene var dritkule! Lyssettingen, location, klærne og alt sammen var kjempekult. Jeg ble skikkelig fornøyd, og ville selvfølgelig bruke bildene i et innlegg som jeg alltid gjør når jeg blir fornøyd. Det at brystene mine synes spiller vel egentlig ingen rolle. Det er ikke slik at de blir vist frem på en vulgær måte, og at de var ment som fokuset i bildet, men de synes gjennom bodyen jeg har på meg og for å være ærlig synes jeg det var skikkelig kult!

Det jeg ikke forventet var å få så mye positivt! Jeg satt egentlig og ventet på nett-trollene, men de dukket (nesten) ikke opp. Det er alltid noen, men de fleste av dere digget det og det digger jeg. Vi lever i 2017 og vi er vel litt over det at pupper er et kjønnsorgan, fordi det er det nemlig ikke. Reagerer folk seriøst om en jente soler seg toppløs i parken eller på stranda? Jeg ser dette stadig, og tenker ikke noe annet enn “tøft gjort”. Pupp er pupp, og disse bildene er awesome. Jeg bryr meg ikke, og det burde ikke du heller. Holdninger bør forandres og det å vise pupp bør bli normalisert. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

7 kommentarer
    1. Det er naturlig å være 100% *natur*lig.
      Stolt av at at du legger ut bilder og innlegg som kan skape diskusjoner. Og ikke minst tør å være deg selv 100% uansett hva andre sier 🤗👌
      👏👏👏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg