BILDENE SOM IKKE SKULLE HAVNET PÅ BLOGGEN

Jeg har akkurat kommet hjem fra en venninne. Hele den gjengen var ute i går og alle lå strødd utover leiligheten, ganske slitne hele gjengen. Jeg elsker dagen derpå når man samles og snakker om gårsdagen. Det er alltid en del historier og det er så moro å høre hva alle har drevet med. På vei hjem gikk jeg innom en søndagsåpen butikk og kjøpte melon og litt smågodt til i kveld. Nå skal jeg vaske leiligheten og prøve å få hengt opp bildene mine før jeg skal slappe av og se en koselig film. 

Nå skal jeg gjøre noe som jeg synes er litt moro! Vanligvis pleier jeg alltid å slette bilder jeg ikke kommer til å bruke med en gang, men i det siste har jeg spart dem med dette innlegget i tankene. Dette er et innlegg jeg synes er morsomt hos andre bloggere! Det skjer mye rart under en bloggshoot, og det er ikke alltid man er klar når bildene skal taes. Det er veldig typisk meg å snakke midt under shooten, haha og da ender det fort opp med litt rare bilder. Her er noen av bildene som i utgangspunktet ikke skulle havnet på bloggen. 


Jeg stakk meg på blomstene bak meg fordi jeg lente meg akkurat for langt inn, hehe. 

Her snakker jeg litt igjen, wopsi. 
Okei, her aner jeg faktisk ikke hva som skjer haha. Dette er det første bildet vi tok av disse, og det er tydeligvis noe jeg irriterer meg over. Egentlig ser det ut som jeg er besatt av en demon eller noe slikt, men jeg ikke det altså. Lover. 

Var ikke helt klar her, nei. 

Haha, et lite selfie for å finne fokuset tror jeg? Her er verken jeg eller Sofie aka fotografen helt med, hello blurry!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

15 kommentarer

Siste innlegg